Tussenstand bewegen bij Kanker
€ 12888,00

Op zaterdag 4 februari, wereldkankerdag, is er een actie voor de Nije hoeve opgezet door Crossfit Hengelo en Fysiotherapie Kompas.

Wil jij ook graag mee doen met deze duo workout?

Meld je hier aan

Kun je niet meedoen maar wil je wel steunen? Steun dan (éen van de) onderstaande teams.

Tussenstand donaties € 650

Team Tanja & Rianne

Wij doen een sportieve workout om geld op te halen voor de beweegschuur bij de Nije Hoeve!

Tanja Heemink
Rianne Eijer

Tussenstand donaties € 404,50

Team Wendy & Debby

Samen zetten wij ons in om de oude schuur bij de Nije Hoeve te kunnen verbouwen tot vitaal schuur !

Deelnemers:
Wendy Vreeswijk (de Nije Stichting)
Debby Nijenhuis (de Nije Stichting)

Tussenstand donaties € 75

Sanne Visser

Tussenstand donaties € 400

Team Sandra & Michiel

Wij zetten ons graag in voor het realiseren van een beweegschuur bij de Nije Hoeve!

Sandra Wezenberg
Michiel Trouw

Tussenstand donaties € 382

Team Lieke & Jordi

Lieke Boswinkel
Jordi Schrage

Tussenstand donaties € 20

Team Gaby & Dion

Gaby Mekenkamp
Dion Mekenkamp

Tussenstand donaties € 432,61

Team Tim & Linda

Samen zetten wij ons, sportief, in om de oude schuur bij de Nije Hoeve te kunnen verbouwen tot een "beweeg schuur".

Tim Kempers & Linda olde Bolhaar

Tussenstand donaties € 380

Team Chéryl & Senta

Samen bewegen zorgt ervoor dat je zowel fysiek als mentaal beter in je vel zit. Daar dragen wij graag aan bij.

Chéryl olde Hanter
Senta Boone

Tussenstand donaties € 610,01

Team Roon&Simoon

Omdat wij zelf fanatieke sporters zijn bij Crossfit Hengelo weten wij hoe fijn het is om te sporten en bewegen
Naast dat je er fysiek fitter en sterker van wordt maakt het je ook een blij mens.
Dit gunnen wij iedereen..zeker de mensen die vechten tegen kanker en hopenlijk zo goed mogelijk herstellen van deze rot ziekte.
Daarom dragen wij graag een steentje bij om de beweegschuur te realiseren.

Rona Zeinstra
Simone Masselink

Tussenstand donaties € 1.075

Team Sanne & Meike

Sanne Lohuis
Meike van de Ven-Davids

Tussenstand donaties € 30

Team Sanne & Lucie

Sanne Hefti
Lucie Braakhuis

Tussenstand donaties € 290

Team Elles & Mariët

Elles Borkent
Mariët Platenkamp

Tussenstand donaties € 100

Team Hans & Gé

Hans Pol

Tussenstand donaties € 560

Team Jasper en Roy

Wij (Roy en Jasper) gaan samen proberen een mooi bedrag bij elkaar te sporten op deze 4 februari wereldkankerdag 2023.

Daarvoor hebben wij natuurlijk wel jullie hulp/bijdrage nodig.
Uit steeds meer onderzoek komt naar voren dat trainen tijdens en na kanker vele positieve effecten heeft. Het doel; een beweegschuur bij de Nije Hoeve, zou daarom helemaal top zijn!

Jasper Smit
Roy Sprakel