Het Nije Huis, wat kun je er doen?

Na de wandeltocht en open dagen gaan we in Oktober officieel van start.

Oktober is zoals velen weten de Borstkankermaand en we zullen daar ook zeker uitgebreid op in gaan door speciale activiteiten te organiseren. Maar júist ook voor alle anderen zal er in de maand oktober voldoende te doen zijn!

Een klein voorproefje van wat er in het huis te verwachten is:

• koffie/thee inloopuren
  • creaclub
  • kookclub
  • lotgenotencontact
  • mindfulness
  • massage
  • borstprothese spreekuur
  • rouwverwerkingsgroep
  • kenniscentrum
  • lezingen
  • workshops
  • sportieve activiteiten

Alles is gericht om je verder te helpen na de diagnose kanker en ook om de naasten te steunen.

Je bent welkom om te praten maar ook voor een luisterend oor, een arm om je schouder, voorlichting, lotgenotencontact, therapie of een moment van rust en bezinning. Maar als je even niet bezig wil zijn met de ziekte en je zinnen wilt verzetten kan dat tijdens verschillende sportieve of creatieve activiteiten. Je bent welkom met al je vragen en wensen en we horen dan ook graag alle tips en wensen van iedereen zodat we onze activiteiten daarop kunnen aanpassen!

Heb je een idee of wil je graag helpen?

Laat het ons weten via info@hetnijehuis.nl