Het Nije Huis één van de goede doelen van de Scancovery Trial

En wederom een prachtige verrassing!

De Scancovery Trial 2016 is nog maar net achter de rug of de organisatie is al weer volop bezig met de editie 2017. En tot onze grote blijdschap ontvingen wij vandaag het nieuws dat Het Nije Huis bij de scanct 2017 gekozen is tot één van de goede doelen!!!

Dit betekent dat Het Nije Huis volgend jaar zal meerijden met zeker 2 teams, want Team 't Markslag heeft zich gisteravond ook al weer ingeschreven als deelnemer aan de scanct 2017!

Bij meer dan 75 ingeschreven ‪scanct‬ teams ondersteunt de ‪‎ScanCoveryTrial ‬organisatie drie goede doelen middels een ‪‎gratis‬ inschrijving en extra ‪‎TV ‬publiciteit. Het Nije Huis was tijdens de editie 2014 ook al één van de goede doelen, maar heeft vanwege omstandigheden niet van een heel volledig ScanCoveryTrial jaar kunnen profiteren. Daarom heeft de organisatie besloten om Het Nije Huis nog een keer een volledige deelname te gunnen.

Naast Het Nije Huis zijn de twee andere goede doelen de Stichting Berghuizerbad van Geb Dokter en Sea Shepherd, die zich inzet tegen walvisjacht.

Wij zijn de organisatie van de #ScancoveryTrial super dankbaar hiervoor!!!