Hulp gezocht!

Wil jij ons helpen?

Op 3 januari stappen Debby Nijenhuis en Ernst Olde Riekerink in de gesponsorde Amarok en rijden de ScancoveryTrial. 7000km koude tocht door scandinavie voor ons warme inloophuis...

Deze rit wordt gevolgd door RTL 7 en in februari uitgezonden.

We zijn éen van de drie officiele goede doelen en dat betekent extra exposure voor ons en iedereen die ons steunt.

We zoeken zoveel mogelijk manieren om het Nije Huis onder de aandacht te brengen en om geld te kunnen ophalen.  Zo houden we in december een Nije Fair en daar kunnen we wel leuke spullen voor gebruiken. Daarnaast biedt de ScancoveryTrial natuurlijk een prachtig platform om geld en aandacht te kunnen genereren.

Daarom de vraag:

Voor de Kerstfair...ben je creatief, wil je helpen leuke spullen te maken of heb je zelf leuke ideeen?

Meld je bij Wendy via info@denijestichting.nl

Wil je (zakelijk) sponsoren voor de Scancovery door middel van bijvoorbeeld een sticker op de auto of andere sponsorpakketten?

Meld het bij Debby via Sponsoring@denijestichting.nl

Heb je zelf een leuk idee voor een actie of evenement? We horen het graag!

Meld het bij debby via bovenstaande mail of bel tijdens kantoor uren naar: 074 2772772

op deze auto kan jouw logo staan!