In de herhaling: de hilarische bingo

Met een volle huiskamer, schitterende prijzen ( Lipfinity's, gezichtsbehandeling, heerlijke wijnen, etc) een hapje en een drankje en veel gezelligheid was de hilarische bingo weer een groot succes. Daarom in de herhaling: de hilarische bingo maar nu uitgebreid met een workshop tapas maken!  We starten 's ochtends om 9.30 uur met de workshop tapas maken( hiervoor moet je je wel even apart opgeven!) die wij natuurlijk heerlijk gaan opeten tijdens de lunch. 's Middag vanaf 13.30 uur starten wij dan met de bingo en natuurlijk zorgen wij ook nu weer voor een heerlijk hapje (tapas!) en een drankje. Opgeven kan via coordinator@denijestichting. De kosten voor de workshop bedragen € 7,50 p.p en de kaarten voor de bingo kosten 1 voor € 6,= en 2 voor € 10,=.

Let op: er zijn geen parkeermogelijkjheden bij Het Nije Huis. U kunt wel betaald parkeren (beperkt) aan de Beursstraat en er is een parkeergarage op loopafstand.