Informatieavond beklimming Mont Ventoux

Evenals de twee voorgaande jaren is Het Nije Huis door de Stichting Mont Ventoux gekozen als één van de goede doelen van de beklimming. Dit jaar belooft het een extra bijzonder evenement te worden, het is namelijk de 10e keer dat het evenement georganiseerd wordt.

Natuurlijk willen wij ook graag weer met een Nije Huis team aan de beklimming deelnemen. Daarom organiseren wij een informatieavond.

Wanneer maandag 15 februari
Tijd 19.30 uur
Waar Het Nije Huis, Beursstraat 9 Hengelo

De beklimming voor wandelaars en hardlopers zal plaatsvinden op donderdag 1 september 2016 en op vrijdag 2 september 2016 zullen de fietsers omhoog gaan.

Lijkt het je leuk om aan dit bijzondere evenement deel te nemen en daarmee het KWF én Het Nije Huis te steunen, kom dan, geheel vrijblijvend naar onze informatieavond.

Voor meer informatie of om je aan te melden voor de informatieavond mail naar info@denijestichting.nl of bel 074-2772772

Je kunt ook alvast een kijkje nemen op de website van de Stichting Mont Ventoux