Opbrengst beklimming Mont Ventoux bekend

Zaterdag 14 november zijn een aantal deelnemers van Het Nije Huis Team naar de afterparty van Stichting Mont Ventoux geweest en mochten daar voor Het Nije Huis een cheque met daarop het prachtige bedrag van € 10.000,- in ontvangst nemen.

Groot Verzet tegen Kanker, de jaarlijkse actie van Stichting Mont Ventoux, heeft dit jaar het fantastische totaalbedrag van € 580.190,- opgebracht. Van deze € 580.190,- gaat € 347.190,- naar het KWF. Het overige deel van het opgehaalde geld gaat naar de daarvoor vastgestelde lokale goede doelen, waarvan Het Nije Huis er één is.

Iedereen die Het Nije Huis Team gesteund heeft en vooral de wandelaars en fietser bijzonder dank voor de geweldige inzet en betrokkenheid!!! Mega trots en dankbaar!