Sander Boschker, Kim Kötter en Miss Overijssel lopen fakkeltocht!

Sander Boschker, Kim Kötter en Miss Overijssel 2010 Petra Smits steunen de Nije Stichting en lopen mee in de fakkeltocht!

Wil jij ook meelopen? Zorg dat je er vóór 19.00 bent. het vuur wordt van de kerk door Pastoor Smits naar  naar het plantsoen gebracht en overgedragen op de fakkels van de prominenten....

Sander Boscker, ambassadeur van de Nije Stichting en keeper van "ons" FCTwente!

Sander is sinds kort ambassadeur maar neemt zijn taak heel serieus. Het is niet  zo'n "BT-er" die het leuk vind om zijn naam aan een goed doel te verbinden maar is echt betrokken bij ons initiatief!

Sander is ook al bezig om items te verzamelen voor onze Nije veiling die we volgend jaar gaan houden en zei ook onmiddelijk JA toen we hem vroegen de fakkeltocht te openen! Wees er op tijd bij om een handtekening te ontvangen van deze Nije Kanjer want na de tocht moet hij direct door naar een ander evenement!

foto Marije Weterings

Kim Kötter

Organisatrice, Presentatrice, Actrice, Model en Miss Universe NL 2002

Kim is een onderneemster pur sang en gaat nieuwe uitdagingen niet uit de weg! Inmiddels vliegt ze de hele wereld over met alle Miss licenties op zak en met haar oog voor schoonheid en zakendoen veegt ze alle vooroordelen over mooie, blonde vrouwen lachend van tafel!!Chantal van der Berg

Maar Kim is veel meer dan een slimme, mooie zakenvrouw! Ze is een bevlogen mens en met  de Nije Stichting heeft ze een bijzondere binding omdat haar beste vriendin een jaar geleden de strijd tegen kanker verloor. Het was Kim die haar op het pad van de Nije had gebracht maar voor de vriendin was het helaas al te laat. Het prachtige gezin dat ze achter moest laten vond echter wel aansluiting bij de Nije familiedag en de Kidsdag en mede dankzij de inzet van Kim kan de Nije stichting evenementen opzetten voor kankerpatiënten én hun naasten!

"kanker heb je niet alleen".

We zijn Kim dankbaar dat ze zich voor ons  wil inzetten en komende zaterdag voorop het vuur zal dragen!

Miss Overijssel 2010 Petra Smits loopt ook mee in de Fakkeltocht!!

Deze prachtige Miss kwamen we ergens tegen op een feestje en ze bood onmiddelijk aan om ons te helpen en mee te lopen tijdens de fakkeltocht!

Ze heeft een ongelooflijk gevoel voor humor en zal dan ook zeker deze tocht tot de gezelligste tocht van Nederland maken....met warme mensen als Sander, Kim en Petra heb je bijna geen vuur meer nodig!!

Op zaterdag 18 & zondag 19 december 2010 organiseren, stichting Twente Hart Safe, de Nije stichting en stichting Werk en Zorg, een Kerstfair in het Prins Bernhard Plantsoen.

Een belangrijk onderdeel van deze fair is de eerste Hengelose fakkeloptocht die op zaterdag 18 december rond 19.00 uur start en tegen 20.00 uur zal eindigen in het Prins Bernhard Plantsoen. We willen hiervoor een breed scala aan maatschappelijke organisaties, bedrijven maar ook scholen, verenigingen en stichtingen betrekken. De wandelroute is uitgezet in de binnenstad van Hengelo.

Vrede, Vrijheid en Verbondenheid.! Wil je ons steunen! Koop een fakkel en loop met ons mee!De opbrengst wordt 50-50 verdeeld tussen de Twente Hart Safe en De Nije Stichting.

Fakkels zijn in ons Nije huis te koop!

Beursstraat 9

7551 HP Hengelo

ze kosten maar €2,50 per stuk

wil je ons helpen met de verkoop? Laat het ons weten via info@denijestichting.nl