Vrij. 12-12 De Nije Kerstfair en Afterparty in Club Merlijn

Vrijdag 12 december is de tweede editie van De Nije Kerstfair. Iedereen, jong en oud, is dan tussen 14.00-20.00 uur van harte welkom in Het Nije Huis.

Kom gerust binnen en drink een heerlijk glaasje gluhwein of warme chocolade melk, doe mee aan een creatieve workshop, grabbel in de grabbelton, onderga een heerlijke massage of ga op zoek naar een leuk kerstcadeau.

Na de Kerstfair in Het Nije Huis is iedereen van harte welkom bij de afterparty in Club Merlijn. Vanaf 21.00 uur zullen de Wannebiezz, wereldberoemd in Rotterdam en omstreken, een geweldige avond met fantastische muziek en veel humor verzorgen.

Net zoals de opbrengst van de Nije Kerstfair/ open huis  komt ook de opbrengst van deze afterparty geheel ten goede aan de gasten van Het Nije Huis.