Beklimming Mont Ventoux

Vandaag gaat er, net zoals vorig jaar, een Nije Team de Mont Ventoux beklimmen voor Het Nije Huis en voor het project Hersentumor bij Kinderen en het project van de kinderkankerafdelingen van het AMC/EKZ te Amsterdam en het Erasmus MC-Sophia te Rotterdam.

De beklimming van de Mont Ventoux vanuit Sault is 25.9 kilometer lang en overbrugt met een gemiddeld stijgingspercentage van ongeveer 5% en aan het einde zelfs 11 % een hoogteverschil van 1.144 meter!

Maandagavond 31 augustus zal het Nije Team met de bus vertrekken vanaf Het Nije Huis, Beursstraat 9. Iedereen is dan vanaf 20.00 uur welkom om het Nije Team, dat om 21.00 uur zal vertrekken, uit te zwaaien! Zaterdag 5 september komen zij rond middernacht weer aan en uiteraard is dan iedereen weer welkom om ze binnen te halen.

Ook in Het Nije Huis zal 3 september in het teken staan van deze beklimming van de Mont Ventoux:

de hele dag zijn de deelnemers via een track en trace systeem te volgen op een scherm

iedereen kan, voor een kleine eigen bijdrage, aanschuiven bij:

het Franse ontbijt (koffie/thee, stokbrood, croissantje,...)                            eigen bijdrage € 5,=

en/of

de Franse lunch (uiensoep, quiche,...)                                                      eigen bijdrage € 5,=

Wil jij lunchenen/of ontbijten geef je dan op via info@denijestichting.nl of bel 074-2772772

Wil je een financieel duwtje in de rug geven? Klik dan hier en steun een van de leden.

Meer activiteiten

Groen Workshop