Rouwverwerkings bijeenkomst

Rouwen is gevoelens verwerken en gedachten bewerken, met momenten van bezig zijn met het verlies en met momenten van afleiding en doorgaan met je leven, het leven zonder je dierbare. Elk rouwproces is uniek in hoe het verloopt, hoe lang het duurt en hoe intens het is.

De manier van rouwen heeft te maken met wie je bent, hoe je geleerd hebt je te hechten aan anderen en met verlies om te gaan. Het heeft ook te maken met de band die je hebt gehad met de overleden persoon en hoe hij of zij overleden is.

Heftige, tegenstrijdige gevoelens en gedachten kunnen voor veel verwarring, onzekerheid en angst zorgen. Je kunt je eenzaam voelen, ook al zijn er mensen in je omgeving die je steunen.

Soms is het prettig om deze ervaring met anderen te delen en dat kan op donderdag avond 8 december onder het genot van een heerlijke maaltijd in Het Nije Huis.

Deze avond heeft als thema 'je alleen voelen...' en is onder begeleiding van Jenny Grooters, zij is rouw-verlies en stresscounsellor en heeft een eigen praktijk in Almelo (www.jennygrooters.nl)

Voor meer informatie of om op te geven: info@denijestichting.nl of bel 074-2772772

Datum: 8 december

Tijd: 18.30 - 20.00 uur