Nije Wandelgroep

Wandelen is goed voor de gezondheid!

Er is geen twijfel over mogelijk, wandelen is gezond voor je. Het is goed voor je hart en je longen en niet te vergeten de botten en de spieren. Bovendien heeft het een positieve invloed op je gemoedstoestand. Steeds meer wetenschappelijke artikelen onderschrijven dat wandelen goed is voor je gezondheid.

Of je nu wilt gaan wandelen om jezelf fit te houden of omdat je zojuist hersteld bent van een periode van ziekte, deze vorm van bewegen kan door iedereen gedaan worden ongeacht je leeftijd of je fysieke gesteldheid.

Daarnaast is het fijn om samen te wandelen, ervaringen te delen en ondertussen te genieten van de natuur.

Wandel je met ons mee? Omdat wij ons, voor ieders veiligheid, aan de regels van het RIVM houden, en we hierdoor slechts met een beperkt aantal personen mogen wandelen, is aanmelden verplicht. Je kunt dit doen via onderstaand formulier en krijgt dan van ons een bevestiging toegestuurd.

Voor wie: lotgenoten en naasten
Wanneer: iedere donderdagochtend
Tijd: 10.00 uur
Kosten: gratis