Teken-/schilderworkshop

Om de maand is Diane Boerrigter Snijders, teken- en schildercoach, tekentaaldocent en beeldend kunstenares, in de Nije Hoeve voor een fijne creatieve workshop.

Vandaag gaan we kennismaken met intuïtief tekenen/schilderen

Tekenen/schilderen zonder voorbeeld of bedacht plan. Vanuit de beweging zoeken naar de eigen beeldtaal. Het klinkt lastiger dan het is. Als je het hebt ervaren, heb je voortaan een tool in handen waarmee je dagelijks je eigen dagboek tekeningetje kunt maken met z'n eigen symboliek.

Wanneer: dinsdag 12 september 2023
Tijd: 10.00 - 12.00 uur
Voor wie: iedereen die geraakt is door kanker
Kosten: 4 Nije Strippen
Aanmelden: verplicht middels onderstaand formulier*

* Maximale groepsgrootte 6 personen. Staat jouw datum er niet meer bij dan is de groep vol. Je kunt dan wel op een wachtlijst. Vermeld dit dan in de opmerkingen.

Je kunt je maar voor 1 datum tegelijk aanmelden. Wil je vaker meedoen, meld je dan opnieuw aan.

Aanmelding Teken-/schilder workshop

Naam *
Straat en huisnummer *
Postcode *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Email adres: *
Telefoonnummer *
Ik ben: *

Ik wil graag meedoen op: *

N.B. je kunt je maar voor 1 workshop tegelijk aanmelden. Wil je vaker meedoen, meld je dan opnieuw aan.

Opmerkingen:
Ik wil graag de maandelijkse nieuwsbrief ontvangen *

Ik heb het privacyreglement gelezen en ga ermee akkoord dat de Nije Stichting mijn gegevens volgens AVG regelgeving registreert * *
* verplicht

Meer activiteiten