De Nije Lock Up

12 mei zijn wij voor publiek gesloten in verband met de Nije Lock Up!

Look Good...Feel Better

Vanaf nu in de Nije Hoeve in samenwerking met Look Good...Feel Better .

De Nije in Twente! 4 dependances

We zijn er voor iedereen in Twente die geraakt is door kanker. Dus ook voor naasten en mantelzorgers..

Een wandeling kan zoveel brengen...
klik op de foto voor meer info.

De Nije Hoeve

De Nije Hoeve; het begon als inloophuis het Nije Huis, voor iedereen die kanker heeft (gehad) én hun naasten maar is inmiddels uitgegroeid tot een centrum voor psychosociale ondersteuning. Uiteraard is de inloopfunctie nog steeds aanwezig om het laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk te houden.

Alles is erop gericht om je verder te helpen na de diagnose kanker en ook om de naasten te steunen. Je bent welkom om te praten, maar ook voor een luisterend oor, een arm om je schouder, voorlichting, lotgenotencontact, therapie of een moment van rust en bezinning. Maar als je even niet bezig wil zijn met de ziekte en je zinnen wilt verzetten kan dat tijdens verschillende sportieve of creatieve activiteiten. Je bent er welkom met al je vragen en wensen en we helpen je graag. Daarnaast zijn we inmiddels een multidisciplinair centrum op het gebied van zorg bij kanker en komen steeds meer professionals naar ons huis om het de gast makkelijker te maken. Alles op één plek of op loopafstand.