ScanCovery Trial

in 2016 rijden 3 teams van Blankert Shortlease en team Markslag voor ons inloophuis...binnenkort meer info en gaat het weer beginnen!

De ScanCoveryTrial is een autosportevenement waarbij een race- of rallylicentie niet nodig is. De ScanCoveryTrial lustrum editie 5 wordt gereden van zaterdag 3 januari tot en met Zondag 11 januari 2015. De tocht gaat in zeven dagen tijd kris kras door Scandinavië, ruim 7000 kilometer en dat onder omstandigheden met veel sneeuw, ijs en temperaturen welke kunnen dalen tot wel min 40 graden Celsius. De ScanCoveryTrial is beslist geen race of rallywedstrijd maar een autotoertocht waarbij een strikte naleving van de verkeersregels van essentieël belang zijn voor het wedstrijdelement. Naast navigatie via coördinaten maakt ScanCoveryTrial ook gebruik van een RouteBook met unieke klassementsproeven. Kortom dit alles maakt de ScanCoveryTrial niet allen uiterst uniek maar, is ook nog eens de voordeligste tourtocht in zijn soort.

Doneer ook voor onze stichting

Alle teams op deze pagina rijden voor ons inloophuis.

Elk team heeft echter een eigen pagina waar ze hun Scanct avonturen zullen bijhouden en elk team kan afzonderlijk gesteund worden. Wil jij jouw favoriete team een hart onder de riem steken en ze steunen voor het Nije Huis  tijdens deze barre tocht? Klik op het team en daar vind je de doneer gegevens.

Uiteraard vindt elk team het bijzonder leuk als je een persoonlijke boodschap achterlaat.