Workshop met Eric-Jan de Smaakman

HELAAS IS DEZE WORKSHOP GEANNULEERD I.V.M. DE CORONA MAATREGELEN.

DE WORKSHOP WORDT VERPLAATST NAAR EEN NADER TE BEPALEN TIJDSTIP

Als het goed is, eten we elke dag. Om in leven te blijven, maar vooral omdat het lekker is. Als je gezond bent heb je een ruime keuze om voedzaam en met smaak te eten. Maar niet voor iedereen is het vanzelfsprekend te genieten van de dagelijkse maaltijden. Als je kanker hebt kan je smaak veranderen, of kan eten moeilijk zijn.

Eric-jan de Smaakman is de man die het vak ‘koken met smaak’ verstaat en dit met net zoveel passie als voor smaak weet over te brengen. Vandaag is hij bij de Nije Stichting om jou tips te geven en samen met jou gerechtjes te maken.

Wanneer: woensdag 22 december 2021
Tijd: 13.00 uur - 15.00 uur *
Voor wie: iedereen die geraakt is door kanker en naasten
Kosten: € 17,50 incl. boekje twv 15,-
Aanmelden: verplicht via onderstaand formulier

* Aanmelding is op volgorde van binnenkomst. Er is plaats voor maximaal 12 personen. Indien deze tijd niet meer beschikbaar is, nemen wij z.s.m. contact met je op. Bij voldoende belangstelling is er nog een extra workshop van 15.30 - 17.30 uur.

Aanmelding Workshop met Eric-Jan de Smaakman op woensdag 22 december 2021

Naam *
Straat en huisnummer
postcode