Gratis hart kussen in de Nije Hoeve

De hele maand oktober kun je in de Nije hoeve een hart kussen (heart pillow) ophalen voor jezelf of voor iemand anders die borstkanker heeft (gehad).

Jong en Kanker elke maand in de Nije Hoeve

De Nije Hoeve

De Nije Hoeve; het begon als inloophuis het Nije Huis, voor iedereen die kanker heeft (gehad) én hun naasten maar is inmiddels uitgegroeid tot een centrum voor psychosociale ondersteuning. Uiteraard is de inloopfunctie nog steeds aanwezig om het laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk te houden.

Alles is erop gericht om je verder te helpen na de diagnose kanker en ook om de naasten te steunen. Je bent welkom om te praten, maar ook voor een luisterend oor, een arm om je schouder, voorlichting, lotgenotencontact, therapie of een moment van rust en bezinning. Maar als je even niet bezig wilt zijn met de ziekte en je je zinnen wilt verzetten kan dat tijdens verschillende sportieve of creatieve activiteiten. Je bent er welkom met al je vragen en wensen en we helpen je graag. Daarnaast zijn we inmiddels een multidisciplinair centrum op het gebied van zorg bij kanker en komen steeds meer professionals naar ons huis om het de gast makkelijker te maken. Alles op één plek of op loopafstand.

Benieuwd naar de Nije Hoeve?

Kijk dan op www.denijehoeve.nl