Tussenstand De Nije Lockup

Een van onze huisgasten aan het woord

Deze film bevestigt nog maar weer eens hoe belangrijk het is dat we zo snel mogelijk weer een warm (t)huis hebben voor onze gasten.

De Nije Hoeve, centrum voor leven met en na kanker.

Hoewel KWF met een prachtig onderzoek heeft aangetoond dat ons werk met 96% als zeer welkom, belangrijk en noodzakelijk wordt ervaren, hebben wij nog niet het geluk gehad om hiervoor steun te onvangen door middel van subsidie/WMO. Wij zien echter dagelijks het effect van wat we met ons team doen en dat maakt dat we, hoe dan ook, zijn gegaan voor een multi disciplinair centrum. Vele bedrijven uit Twente en ver daarbuiten zijn aangehaakt om samen de oude hoeve te verbouwen en nu is het zaak dat we voldoende middelen verkrijgen om onze activiteiten weer te ontplooien. En dat kunnen we alléén met uw hulp!

Wat kun jij doen??

We hebben daarvoor meerdere mogelijkheden:

Noaberschap - door ons 2 jaar te steunen hebben wij continuïteit en zekerheid en vooral ook even rust en ruimte om alles goed op te zetten. Noabers zijn "dragers" van de hoeve en worden met hun naam op één van de gebinten zichtbaar gemaakt, zodat zij de hoeve letterlijk, zichtbaar, dragen. Uw naam blijft zichtbaar zolang u noaber bent. Twee jaarlijks ontvangt u een uitnodiging voor een bijeenkomst en we zullen u op de hoogte stellen van onze vorderingen.

Adopteren van een ruimte - door een ruimte te adopteren kunnen wij deze bouwen/creëren in de boerderij. Uw naam wordt verbonden aan deze ruimte en zichtbaar gemaakt door middel van vermelding. Uw naam blijft zichtbaar tot we de ruimte afgeschreven is. Elke 2 jaar ontvangt u een uitnodiging voor een bedank moment en om te komen kijken waar de ruimte voor benut is..

Adopteren van een activiteit/project- u adopteert een project voor 2 jaar en uw naam wordt vermeld bij het project in de agenda voor onze gasten en 2 jaar lang op het bord in de ontmoetingsruimte. U ontvangt een uitnodiging voor onze twee jaarlijkse bijeenkomst en we stellen u op de hoogte van onze vorderingen.

De Hoeve staat er, is nog niet helemaal af maar we zijn al gestart met het ondersteunen van mensen die leven me en na kanker. Wilt u ons helpen bouwen aan meer kwaliteit van leven bij kanker in een hoeve waar iedereen welkom is?

Om de hoeve te onderhouden en om alles goed te kunnen laten draaien is veel geld nodig.

Wij zijn ANBI gecertificeerd en daardoor zeer belasting vriendelijk schenkbaar.