home  >  help ons  >  sponsors

Sponsoren

De verbouwing van het Nije huis was een hele klus en het was nooit mogelijk geweest zonder hulp van alle vrijwilligers, bedrijven en sponsors. Hieronder is een grote lijst van iedereen die meegewerkt heeft in alfabetische volgorde. Hebben we iemand vergeten? Geef het dan door via info@hetnijehuis.nl en we zullen het zo snel mogelijk toevoegen!

ABN AMRO

De dames van ABN Amro (Zwolle) fietsten tijdens de Leontien Ladies Ride zoveel bij elkaar dat de materialen voor het toilet betaald konden worden!

Albert Eikenaar

Dankzij Albert hebben we bijna 3 jaar kostenloos kunnen werken vanuit zijn kantoor en daardoor fondsen kunnen werven om het Nije huis te realiseren.

Bebo Parket

Het mooiste maar goedkoopste parket, snel en professioneel geleverd? Ga naar Bebo Parket in Vriezeveen! Voor het Nije huis hebben ze in 1 dag een eiken parketvloer gelegd! En Frans regelde ook dat het Nije huis schoongemaakt werd een dag voor de opening!

Bolhuis

Bolhuis leende ons alle materialen die we nodig hadden om te schilderen.

Bonaparte

Bonaparte leverde gratis vloerbedekking via van Mil Wonen.

Bouwbedrijf Munster

Herman Munster had al eens eerder energie gestoken in de Nije stichting door zijn bouwexpertise te delen toen Debby een boerderij gevonden leek te hebben. Uiteindelijk ging dat project niet door maar Herman bleef de Nije volgen en steunen. Zijn bedrijf zorgde voor dichten van een doorgang en een mooi raam en hij hield in het begin de sloopwerkzaamheden van de vrijwilligers in de gaten.

Boomkamp

De heer Mulder van Boomkamp maakte een prachtig ontwerp voor de Nije tuin.

Bouwbedrijf Wessels

Bouwbedrijf Wessel coördineerde middels Maikel Nijman de bouwwerkzaamheden en voerde ook zelf het grootste deel uit.Maikel en Bouwbedrijf Wessels zijn een zeer grote steun geweest voor initiatiefneemster Debby Nijenhuis en zonder hen was het zeker niet mogelijk geweest om dit eindresultaat te halen!

Coulisse Enter

Maurice Roetgering had al sponsoring toegezegd nog vóór het huis bekend was! Kosten nog moeite zijn gespaard om het Nije huis van prachtige raambekleding te voorzien en voor wie deze double light ook graag voor zijn/haar ramen wil zien moet een kijkje gaan nemen op hun website.   website

De Mors Rijssen

Alle prachtige hoge plinten in het huis zijn gemaakt en gedoneerd door De Mors.

De Wit Schilder en Behang

Inmiddels is het verhaal al bekend via de media. Na een enorme terugslag door lekkage kwamen Boy en Gerard met hun team ons helpen en schilderde in 1 dag! alles dat weer opnieuw gedaan moest worden!

De IJzeren Pot

Alles valt of staat bij goed eten en drinken! Eef is een fantastische gastheer en heeft belangeloos zowel het bedankfeestje alswel de opening geregeld! Een goede cateraar zie je niet maar is overal...we konden ons geen betere partij voorstellen! Ook zorgde Eef dat De Nije éen van de begunstigden was van het golftoernooi van Wierden bij de Koepel! Dat leverde € 4.500,- op voor het Nije huis!

DuGardijn

De verzekeringspremie van de arbo wordt gesponsord.

Eijfinger Behang

Eijfinger zorgde ervoor dat het behang zeer goedkoop via de Thuis in geleverd werd waardoor we konden kiezen voor het mooiste behang zonder op de prijzen te moeten letten.

Eijssink Schoonmaakbedrijf

Helmuth en Marieke Eijssink hebben een jaar lang (2011) gratis wekelijks een schoonmaakster gesponsord.

Evi lampen

Evi lampen gaf ons de prachtige lampen in het huis inclusief 7!! kroonluchters! En voor wie denkt dat het niet te betalen is zal nog opkijken in Rijssen! Evi lampen heeft de mooiste lampen voor zeer betaalbare prijzen!

Gamma rijssen

Waar vind je een haard in de zomer? dat zeg ik, Gamma! De bedrijfsleider gaf een enorme korting waardoor wij de schouw en haard konden aanschaffen en de lounche van het Nije huis letterlijk warmte konden geven!

Gemeente Hengelo

Gemeente Hengelo doneerde 2.500,- en hielp met de traplift en met een rolstoelvriendelijke voordeur. In 2011 heeft zij ook als "slingerproject" aangeboden om met de tuin te helpen.

GJ Glas Hengelo

GJ sponsorde niet alleen een geweldige glazen deur maar dacht ook mee naar een oplossing voor een reeds bestaande deur. Ook zorgde hij voor een prachtog logo op beide deuren!

Grobe decokay

Decokay in Almelo sponsorde enkele potten lakverf en muurverf!

Holtmaat Afbouw

Gerard Holtmaat hielp niet alleen met het stuukwerk en het spacken maar rende ook steeds weer om de zaken te herstellen die door de lekkage veroorzaakt waren of door bouwwerkzaamheden beschadigd waren. Voor Gerard was niets te veel we zullen Gerard en zijn team ook missen vanwege hun geweldige betrokkenheid en humor!

JaQ wonen

Jaqueline hielp de Nije aan prachtige stoelen en banken voor aan de 3 meter lange tafel! Doordat ze afzag van winst was het mogelijk om voor kwaliteit te kiezen! JaQ wonen in Ootmarsum heeft niet alleen prachtige meubels maar is ook zeer correct in de aflevering en maakte alle beloftes waar!

Kato

Thijs en Gerard van Kato namen enkele dames van de Nije mee naar de fabriek en zorgden voor zeer scherpe prijzen waardoor er in het atelier tafels gekocht konden worden die electrisch in hoogte verstelbaar zijn en alle meubels voldoen aan de nieuwe arbo eisen.

Kesler assurantiën

Zij sponsoren de verzekeringspremie van de inboedelverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering.

Klaas Harms schoonmaakbedrijf

Een dag voor de opening kwamen op verzoek van Frans Bolier (Bebo) een aantal schoonmakers van Klaas Harms Schoonmaakbedrijf en maakten alles keurig schoon!

Knoeff

Een automatische deur en een deugelijke deurbel werd door Knoef Ijzerwaren gedoneerd en gemonteerd.

Kroese Wevers

De betalingstrookjes worden door hen maandelijks gesponsord gemaakt.

Kuhlkamp

Lars Kuhlkamp hielp ons met de prachtige schutting om de Nije tuin.

Müfide Hair & Spa

Meral kon de bouwvakkerslook van Debby niet langer aan zien en nodigde haar uit uit voor een ontspannende ochtend en verwende haar met een nieuw kapsel en manicure zodat ze helemaal uitgerust en met een nieuwe look het Nije huis kon openen.

M-Wonen

Maria Slaghekke kwam via van Mil wonen in aanraking met Debby Nijenhuis en samen bleken zij een gouden team met betrekking tot het kleuren pallet en de inrichting van het Nije huis. Resultaat: een warm en welkom huis met kwalitatief zeer hoogwaardige items!Hoewel een kleurstyliste niet voor iedereen weggelegd lijkt is deze dame zeer betaalbaar en heeft een lage drempel door haar warme persoonlijkheid. Ze organiseert vanuit huis ook speciale ochtenden die absoluut de moeite waard zijn. En voor wie nog twijfelt: 1 miskoop kost meer dan 2 dagen Maria!

MB meubelen

Matteus Bekking kwam via Boy op het pad van Debby en na een korte kennismaking wist deze betrokken ondernemer precies wat hij wilde doen...een mooie kamer voor haar maken! De opdracht leek lastiger dan gedacht maar hij liet uiteindelijk een prachtig bureaublad maken volledig naar de wensen van Debby. Maar ook voor het kenniscentrum doneerde hij een prachtige folderkast! MB meubelen in Almelo is een geweldig bedrijf met een unieke en persoonlijke benadering!

MyChoice

Miriam Stokkingreef en haar team verzorgen vanaf 2011 de administratie.

Nuts Ohra

Van het geld van Fonds Nuts Ohra hebben we bijna alles kunnen betalen wat in de inrichting niet gesponsord werd door anderen.

Ottolift

I.s.m. gemeente Hengelo heeft Ottolift er voor gezorgd dat er een traplift aanwezig is en voor wereldkankerdag werd deze met spoed gemonteerd zodat ook echt iedereen ons huis kon bewonderen.

Raab Karcher

Raab Karcher doneerde latten en stuukplaten zodat het originele plafond in de oorspronkelijke staat kon worden teruggebracht.

Renée smit

Renée maakte een tafel speciaal voor Debby van meer dan 3 meter! Deze massief eiken leeftafel is het hart van het Nije huis en de bloed, zweet en tranen maar vooral ook liefde die erin zitten zijn bijna letterlijk te voelen! Tessa Boomkamp is ook enkele keren naar Groningen om mee te helpen aan de tafel en we zijn ongelooflijk blij met het gulle gebaar van deze dames!

ROC van Twente

Edito was een werkgroep opgericht door Marinke, Michelle, Isa Belle en Tiemen en als examenproject was een verwendag opgezet. Dankzij hun inzet en de mensen van de Wellness heeft Het Nije Huis nu een prachtige wellnesskamer kunnen realiseren.

Schaafstra

Een mooi ingericht huis moet ook goed beveiligd worden! Schaafstra zorgde voor nieuwe melders en alles erom heen!

Tegelzetbedrijf RLJ Nijboer

Roy Nijboer regelde met zeer hoge korting dat het roelstoelvriendelijke toilet vakkundig betegeld werd!

Thuisin Hengelo

Via Thuis In Hengelo konden we goedkoop bij Eijfinger bestellen en uiteindelijk namen zij de kosten zelfs voor hun rekening!

Timberland

Via de slingerbeurs was er in maart al een match gemaakt om te komen helpen in het Nije huis. Ramon zorgde voor enthousiaste medewerkers die kwamen helpen met het leeghalen van het huis en alle sloopwerkzaamheden. 2 weken lang werd er gewerkt om het huis te strippen en de jongens van Timberland hebben keihard gewerkt en 2 volle containers weggewerkt.

Tuinvisie

Tuinvisie leverde alle tegels tegen kostprijs die door de gemeente Hengelo gelegd zijn.

Twente milieu

Ook via de slingerbeurs werden de mannen van Twente Milieu "geslingerd"en zij zorgden voor de 2 containers en de afvoer van de materialen.

Vakschilder Rijssen

Voordat de lekkage had plaatsgevonden had de vakschilder een schilder en 3 leerlingschilders beschikbaar gesteld en ook de benodigde verf.

Van Gils

Laurens van Gils gaf een prachtige korting waardoor de wellnesskamer volledig ingericht kon worden en er geld was voor mooie poefjes voor in de lounche. Ook de mooie spiegel boven de haard komt er vandaan.

Van Losser Installaties

Van een kitchenette naar toilet Van Losser kan het! Ze zorgden voor lichtbakken, een wc en de aanleg ervan, de keukenvoorbereiding en een nieuwe stoppenkast en ook nog voor electriens en enkele nieuwe radiatoren. De regelden ook dat er via Schaafstra beveiliging kwam!

Van Mil Wonen Almelo

Freddie van Mil en Ben hebben kostenloos de vloeren gelegd en een mooi kleed laten maken. De vloerbedekking was gratis geleverd door Bonaparte...van Mil zorgde voor de rest.

Voortman Keuken Rijssen

Vele tekeningen gingen over en weer, de keuken was een lastige klus! Uiteindelijk kwamen we samen tot een mooi eindresultaat en leverde ze gratis de keuken en gaven een hele grote korting op de apparatuur!

Voskamp Groep Almelo

Kosten nog moeite gespaard! Debby mocht met Maria hang en sluitwerk uitzoeken en omdat er nergens prijzen genoemd werden kozen we voor wat we het mooiste vonden! Dat Debby een dure smaak heeft bleek toen de prijzen bekend werden! Het was ongeveer het allerduurste uit het assortiment! Debby overwoog een goedkopere versie maar daar wilde Voskamp niets van weten! Voskamp belde metde leverancier en samen deelden zij de kosten. Dagelijks, bij het openen van de deuren, denken we nog terug aan deze overdonderende actie!

Vrijwilligers

Hoewel er meerdere vrijwilligers in het huis aan het werk zijn geweest, zijn er enkelen die echt elke week of elke dag verschenen. Deze verdienen toch even extra dank! Ernst voor alle donderdagavonden! Jan en Lucie voor het opruimen, sjouwen en schoonmaken! Gré voor de wekelijkse hulp. Samantha voor de eerste week catering en speciale dank voor Ben die werkelijk bijna elke dag aanwezig was om Debby bij te staan bij alle voorkomende werkzaamheden. Alle anderen van het Nije team uiteraard ook hartelijk dank voor jullie inzet in en om het huis!

Waanders Deuren

De kamer en suite deuren die origineel in het huis hebben gezeten waren er niet meer en Waanders heeft deze opnieuw laten maken! Evenals de twee oude deurendie vervangen moesten worden. Inclusief mooi geslepen glas.

Wagenaar Mode

Ilse van Wagenaar Mode leende Debby Nijenhuis de prachtige outfit voor de opening van het Nije huis!

Wagener

Wagener Bouwstoffen leverde alle tegels voor het toilet gratis en gaf hoge korting op de bouwmaterialen. Eddie regelde dat Roy Nijboer kwam tegelzetten.

Wolters

Voor de directiekamer hebben we prachtige Phillip Stark stoelen gekregen!

Workx

De mannen van Workx verdienen alle lof voor het leveren van ALLES wat er maar nodig was in het huis! Stijgers, gereedschap, vloerplaten, stofzuigers en zelfs dixies hebben ze ons geleend! Ongekend wát een service!

Wurth

Wurth leverde de schroeven om de stuukplaten aan het plafond te schroeven.