Onderstaand formulier kun je volkomen veilig invullen en wordt AVG proof opgeslagen.

Als je geen vrijwilliger meer bij De Nije Stichting bent/wilt zijn, worden deze gegevens vernietigd.

Hartelijk dank voor het invullen!

Naam: *
Straat en huisnummer *
Postcode en woonplaats *
Email adres *
Telefoonnummer *
Geboortedatum *
Upload hier een foto van jouzelf
Naar welke locatie gaat jouw voorkeur: *

Op welke dag/dagdeel ben jij beschikbaar: *

Ben je bereid bij speciale evenementen ook in het weekend te werken: *

Heb je vakantieplannen en zo ja wanneer ben je weg? *

Zoals reeds besproken in het kennismakingsgesprek krijgt iedere vrijwilliger bij de Nije Stichting een basistraining aangeboden. Deelname aan de training is een vereiste om vrijwilliger te worden bij de Nije Stichting (en bij alle IPSO gecertificeerde centra voor leven met en na kanker). Voor vrijwilligers in het ziekenhuis is een extra training (1 dag) vereist.

Voordat ze van start kunnen in het centrum, krijgen alle nieuwe vrijwilligers (gastheren en -vrouwen) de basistraining. Mensen die een centrum voor leven met en na kanker bezoeken, bevinden zich in een kwetsbare levensfase. Dat vraagt om een zorgvuldige benadering door een vrijwilliger die zich bewust is van zijn of haar rol. Daarnaast vraagt het om empathie en goed kunnen luisteren. Het gaat erom de ander centraal te stellen, zodat de gast zich gehoord, gezien en ondersteund voelt in wat er in zijn of haar leven speelt. Theorie en praktijk wisselen elkaar af.

De training bestaat uit 3 bijeenkomsten van 1 dag, waarbij het de bedoeling is dat de deelnemers voor aanvang van de training “huiswerk” maken, om een beetje voorbereid te zijn.

Per wanneer ben jij hiervoor beschikbaar *
Wil je op de hoogte blijven van de Nije Stichting en de maandelijkse nieuwsbrief ontvangen? Speciaal voor vrijwilligers is er nog een extra nieuwsbrief. Mogen wij je aan beide nieuwsbrieven toevoegen? *

Ik heb het privacyreglement gelezen en ga ermee akkoord dat de Nije Stichting mijn gegevens volgens AVG regelgeving registreert *

Voor privacyreglement en AVG klik hier