Haringparty Hengelo

Op 9 juni organiseerde de Lions Hengelo een Haringparty en wij waren het goede doel!

De haringparty was echt fantastisch! Niet alleen vanwege de fenomenale opbrengst maar ook vanwege de gezellige mensen, de locatie, de inzet van sponsoren en de geweldige sfeer die er hing. Niet te vergeten de wervende wijze waarop Jan van Halst de veilingitems wist te verkopen!

De Lions hebben een geweldig evenement neergezet waarvan zowel Debby Nijenhuis  als onze voorzitter RvT, Prof.Dr. Wolter Lemstra en zijn vrouw, het een feest vonden om aanwezig te mogen zijn!

De opbrengst €26.500,- zal worden gebruikt om de tuin van Het Nije Huis in te richten met een werkplaats waar ook de Nije kids heerlijk aan de slag kunnen!

Een zeer bijzonder moment heb beleefde Debby aan het eind van de avond toen de kinderen van Carel (van de Houtmaat) een lied gingen zingen en met haar hoed rondgingen.

Naast kippenvel en een traan van ontroering leverde deze spontane actie maar liefst €460,- op die besteed zal worden aan knutselspullen in het inloopatelier.

Wát een talenten die twee….echt heel bijzonder om dat zo spontaan te kunnen beleven!!

Douwe en Belle hebben haar letterlijk geraakt en we zouden het dan ook bijzonder fijn vinden om hen de tuin te laten openen zo gauw deze klaar is.

We willen iedereen die, op welke wijze dan ook, heeft bijgedragen aan de Haringparty Hengelo bedanken voor hun inzet en we zijn enorm dankbaar dat we het goede doel van deze editie mochten zijn.