Nije Bollen van Nollen

De gasten op de kerstfair hebben ze alweer kunnen proeven; de bollen van Nollen!

Ook dit jaar sponsort Bakkerij Nollen de Nije Stichting met maar liefst 0,10 per verkochte oliebol!!!

Dus wilt u maatschappelijk verantwoord oliebollen eten dit jaar? Lekkere bollen en ook nog het goede doel steunen? Koop dan de Nije bollen van Nollen!

Wij zijn Bakkerij Nollen bijzonder dankbaar voor deze prachtige actie!

Wil je er zeker van zijn dat je niet misgrijpt in de winkels van Nollen zo vlak voor oudjaarsavond? Bestel ze alvast via de site en dan liggen ze gereserveerd voor je klaar in de winkel van keuze! En dat lijkt wat overdreven maar ik zou het aanraden want vooral in Hengelo was het steeds uitverkocht, en dat snappen wij wel want voor de lekkerste bollen moet je toch echt naar Nollen ;-)

Je gaat naar de website https://www.bakkerijnollen.nl/bollen-van-nollen/, klik op de bollen die je wilt aanschaffen. Dan rechtsboven in de pagina zie je een mandje.

Check het aantal zakken dat je besteld hebt en wijzig eventueel, na drukken op de knop van betaling kun je aangeven wanneer je ze, in welk filiaal wilt ophalen. Je krijgt er zelfs nog spaar punten voor.