Ook steun vanuit Enschede voor de Nije!

Opbrengst veiling kaarten FC Twente bekend!

Op 11 mei werd bekend dat de drie laatste kaarten voor de kampioenswedstrijd van FC Twente tegen Ajax door MKBEnschede en Tuttitalia zouden worden geveild. De opbrengst zou worden verdeeld tussen het Welkomhuis in Oldenzaal en De Nije stichting. De veiling werd georganiseerd door TV Enschede FM.

Gelijk ontstond er een spannende strijd tussen een aantal partijen, die dolgraag bij de wedstrijd wilden zijn. Uiteindelijk waren er nog twee partijen die fanatiek tegen elkaar opboden. Jan Gerritsen van Advance en Kay Beumers deden niet voor elkaar onder. Uiteindelijk liep de veiling op 14 mei om 12 uur af. Toen bleek dat Kay de gelukkige was. Hij is op 15 mei met drie personen afgereisd naar Amsterdam. Het behaalde resultaat was uiteraard jammer, maar ze hebben een topdag gehad!

Met de veiling is het mooie bedrag van 804 euro opgehaald. De Nije stichting heeft ondertussen 402 euro mogen ontvangen . Hier zijn we erg blij mee! Onze dank gaat uit naar MKBEnschede, Tuttitalia, alle bieders en TV Enschede FM.