Opening Nije tuin

Op donderdag 26 september is de Nije tuin officieel geopend door de president van Lions Club Hengelo. Zij hebben in 2011 de opbrengst van de Haringparty gedoneerd aan Het Nije Huis. Deze donatie en de hulp van de gemeente Hengelo, diverse bedrijven en vele kanjers heeft ervoor gezorgd dat Het Nije Huis inmiddels beschikt over een mooie tuin. Onder het genot van een hapje (verzorgd door Humanitas) en een drankje hebben alle genodigen kunnen genieten van een heerlijke herfstmiddag in de Nije tuin.

Speciale dank aan onze Huis- en Tuinmeester Ben Oude Middendorp voor het onderhoud, Paula Derkink voor het regelen en inzetten van planten. Twenthe Plant omdat we daar tegen inkoopprijs wat planten mochten halen, Boomkamp voor het mooie ontwerp, B&W voor de helpen hand via de slingerbeurs en het ingraven van de kabels en hulp bij de schutting, Kuhlkamp voor de donatie van de schutting en het leveren tegen kostprijs van zowel de pergola als het tuinhuis, Tuinvisie voor het leveren van de stenen tegen kostprijs, Groei en Bloei voor het aanwezig mogen zijn op jullie jubileum en de mooie gift, Oosterik voor hun gift, medewerkers van de Gemeente bedankt voor het enorme werk dat jullie hebben verricht in onze Nije tuin...onder leiding van dhr. Koekoek en Oortman hebben menig stagiaire bij ons in de tuin een examen gehaald en er is bijzonder hard gewerkt door verschillende mensen van de gemeente om de tuin in orde te krijgen. Lion Hengelo uiteraard bijzonder dank voor de gift die het allemaal mogelijk heeft gemaakt en Humanitas onder dak danken we graag voor de heerlijke hapjes. Slingerbeurs Hengelo bedankt voor wederm een paar prachtige matches!