Samenloop voor Hoop Hengelo

2 jaar geleden liepen we met De Nije Stichting als team mee aan de Samenloop voor Hoop in Hengelo. Wij waren we het locale goede doel en mochten wij de eregasten in de watten leggen. De reacties waren hartverwarmend en nog steeds komen gasten die ons die dag vonden naar ons centrum voor ondersteuning en begeleiding bij kanker.

Helaas zijn we dit jaar niet het goede doel; de organisatie heeft een ander belangrijk doel gekozen en uiteraard kunnen wij onderzoek naar kanker alleen maar toejuichen ; kanker moet de wereld uit!

Wat er echter niet verandert is dat we uiteraard weer met een team of meerdere teams gaan lopen tegen kanker en ook blijven alle gasten bij ons welkom. En al is het dit jaar waarschijnlijk niet op officiële titel, mensen helpen bij kanker bij meer kwaliteit van leven is en blijft onze missie!

Wil jij graag met het Nije team mee lopen?

Graag! Iedereen is welkom om zich bij ons aan te sluiten ! Lotgenoot, naaste, betrokkene.... het maakt niet uit!

Wil je graag iets betekenen voor onze lotgenoten in de verwentent?
In beide gevallen; meld je bij ons aan en dan zullen we een informatie bijeenkomst plannen en gezellige oefenwandelingen organiseren. Doe je mee? Mail naar info@denijestichting.nl

Samen tegen kanker bij SamenLoop voor Hoop Hengelo!