€4.500,- uit Wierden!

Werkgeverskring Wierden organiseerde in samenwerking met de IJzeren Pot en Golfclub de Koepel een gezellig golftoernooi en wij waren erbij!

Samen met Maria Slaghekke was initiatiefneemster Debby Nijenhuis die dag ook aanwezig omdat De Nije Stichting samen met Stichting Hospice de Reggestroom als goed doel was gekozen.

Bij aankomst werden ze ontvangen met krentewegge en koffie en omdat ze zelf niet mee konden golfen werden ze door Eef Nieuwlaar van de IJzeren Pot in een golfkar de baan opgereden. Maria en Debby konden op deze manier toch alle holes bezoeken en de mensen ontmoeten die zich op zeer plezierige wijze inzette voor het goede doel!

Alsof dat allemaal nog niet genoeg was werden er bij enkele holes de smakelijkste hapjes en soms bijna volledige gangen uitgeserveerd met een heerlijk drankje. Maria en Debby mochten overal "voorproeven" en de zonnige dag eindigde op het terras van de Koepel waar de prijsuitreiking plaatsvond.

Na de uitreiking mocht Debby een praatje houden en vertellen over onze plannen in het Nije huis en haar opening op 25 september. Van de heer Weghorst kreeg ze te horen dat de dag €9000,-!! had opgebracht voor de doelen!

Iedereen was er stil van!

Een geweldige dag, zeer goed verzorgd en bijzonder vriendelijke ondernemers én ook nog eens €4.500,- voor het Nije huis!

Namens iedereen willen we via deze weg de Werkgeverskring Wierden, de IJzeren Pot en de Koepel bedanken!

Op de foto: (vlnr) Gert van Kamperdijk van Reggestroom, Olaf Weghorst van de

Werkgeverskrijg, Debby Nijenhuis van de Nije Stichting en Eef Nieuwlaar