10 september Dutch Business Trip

Roadtrips.nu organiseert een fantastische dag waarvan De Nije Stichting het goede doel mag zijn; de Dutch Business Trip 2017

De startlocatie op deze zondag 10 september 2017 is Kasteel Rhederoord in De Steeg bij Doesburg.
Vanuit het koetshuis van deze prachtige locatie wordt met een interval van 1 minuut het startsein voor deze eendaagse trip over landelijke wegen gegeven.
Deze exclusieve speciaal hiervoor uitgezette rit, voert door het prachtige Gelderland en Overijssel. Er is een lunch in een sterrenrestaurant en de dag wordt afgesloten met een overheerlijk diner in een zeer gerenommeerd top-restaurant.
Doordat de rit slechts een licht wedstrijd karakter heeft, is deelname geschikt voor zowel old- als newtimers. Maar genieten van uw bolide, ontspannen en ontzorgen is het uitgangspunt.

Meer weten of meedoen? Klik hier