100 teckels bij 5e teckelloop!

Wat ooit bij wijze van grap begon is inmiddels uitgegroeid tot een ware happening ...

5 jaar geleden wilde de heer Zwienenberg wel wandelen met zijn teckel en die van trimsalon Jeannette, Jeannette opperde dat dan alle teckels zouden moeten meelopen en zo ontstond het idee van een teckeltocht. Een gezellige tocht met teckels en hun baasjes...geen wedstrijd maar veel gezelligheid en heel veel teckels.

Het eerste jaar waren er wel enkele teckels en het weer viel tegen, toch zei iedereen toe het jaar later weer te komen want het was een bijzonder gezellige middag geweest met een mooie tocht en heerlijke snert.

Een jaar later haakten er nog meer mensen met teckels in en ook meer sponsoren....uiteindelijk resulteerde dat afgelopen 4 maart in een teckeltocht met wel 100 teckels en het dubbele aantal aan mensen.

Muziek, eten, drinken en een goodybag voor de honden...het vijfde lustrum was een groot feest!

De vrije gift was ook al voor de 5e keer voor de Nije stichting en dit jaar zat er €459,35 in de fooienpot!

We willen alle sponsoren heel hartelijk danken!

DIERENSPECIAALZAAK PET’S PLACE MET VERRASSING VOOR DE HOND,

“'T HOOKHOES” MET HEERLIJKE SNERT,

DE SMAAK VAN... CREATIEVE CATERING JEROEN BOS, MET WARME CHOCOLADEMELK EN HEERLIJKE GLUWEIN EN  MARINUS BERGSMA  VOOR DE VROLIJKE NOOT.

In het bijzonder willen we Gerrit en Irene Zwienenberg en Jeannette Kuipers heel hartelijk danken voor wederom een geweldige organisatie!