Actie Warm Hart 2021 KRO-NCRV

In wat voor een wereld wil jij leven? KRO-NCRV steunt graag initiatieven die bijdragen aan een toekomstbestendige maatschappij. Zodat we een duurzame en verbonden samenleving doorgeven aan de volgende generaties.

Actie Warm Hart

Daarom heeft KRO-NCRV de Actie Warm Hart opgezet.
Met deelname aan Actie warm hart maakt een initiatief of goed doel kans op een donatie van 10.000, 5.000 of 2.500 euro. Wat fijn dat ook De Nije Stichting is voorgedragen, én goedgekeurd, om deel te nemen aan deze actie!!

Nije Tuin voor iedereen die geraakt is door kanker

Hoe mooi zou het zijn als wij in aanmerking komen voor zo'n mooie donatie!

Er moet nog zó veel gebeuren aan de Nije Hoeve en wat zouden wij dit goed kunnen gebruiken om bijvoorbeeld de prachtige Nije Tuin aan te leggen. Een mooie biologische tuin, van waaruit we de producten rechtstreeks kunnen gebruiken in onze mooie Nije keuken, om iedere dag een heerlijk, gezonde, eigengemaakte soep of lunch te kunnen serveren aan onze gasten. Een pluktuin, met prachtige bloemen om in onze Nije Hoeve op de tafel te zetten en een Positieve tuin, met elementen uit de Positieve Gezondheid, om lekker in te kunnen wandelen, zitten en/of relaxen.

Wat kun jij doen?

STEM OP DE NIJE STICHTING

Om in aanmerking te komen voor een donatie hebben wij stemmen nodig.

JOUW stem telt! Wil je ons helpen?

Breng dan jouw stem uit via https://kro-ncrv.nl/acties/actie-warm-hart/inzendingen/de-nije-stichting en motiveer ook anderen op ons te stemmen. Dit kun je doen door op Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn te delen dat je gestemd hebt. Iedereen kan 1x stemmen, dus iedere stem telt. Ben je lid van KRO-NCRV dan telt jouw stem zelfs dubbel!!

Stemmen kan van 5 oktober t/m 18 november.

Wij zijn jou héél dankbaar voor jouw stem!!