De Nije Stichting goede doel van WinterWorld Twente!

WINTERPLEZIER VOOR GROOT EN KLEIN!

Van vrijdag 21 oktober 2016 tot en met zondag 8 januari 2017 wordt het centrum van Hengelo omgetoverd tot WinterWorld Twente. En De Nije Stichting is hiervan het goede doel! Iedere maandag gaat een deel van de entreegelden naar De Nije Stichting, van ieder schoolschaatskaartje krijgen we een bedrag mee en bij de opening is er nog een wel heel speciale Nije verrassingl!!

Er komt een schitterende ijsbaan, gezellige kerstmarkt en diverse overdekte attracties. Het sfeervolle Grand Café met de originele Tiroler Glühweinbar zorgt voor heerlijk eten en drinken.

Met de vele activiteiten is er elke dag iets te beleven. Gewoon lekker zelf schaatsen, schoolschaatsen of juist iets nieuws proberen? Doordeweeks worden er schaats-, curling en ijshockeyclinics aangeboden. En in december komen Sinterklaas en de Kerstman natuurlijk naar WinterWorld. Kortom, de gezelligheid en leuke activiteiten maken WinterWorld Twente de sfeervolle ontmoetingsplaats voor de wintermaanden.

Ook tijdens de feestdagen zijn zij elke dag open.

Kom met uw gezin, familie, vrienden of collega’s genieten van het winterparadijs in Hengelo en steun hierbij tevens het goede doel.