Gratis kaarten voor FC Twente Tournament

Op vrijdag 17 en zondag 19 augustus wordt het eerste internationale topvrouwenvoetbal toernooi van Europa gespeeld in De Grolsch Veste. Deelnemers aan het toernooi zijn Paris Saint-Germain, VfL Wolfsburg, Ajax en FC Twente. Paris Saint-Germain speelt in de Franse top, VfL Wolfsburg werd afgelopen seizoen op de laatste speeldag tweede in de Frauen Bundesliga en Ajax is komend seizoen één van de nieuwkomers in de BeNe League. Kortom een aansprekend deelnemersveld.

FC Twente is organisator en gastheer van het FC Twente Tournament en heeft 100 toegangskaarten ter beschikking gesteld aan Het Nije Huis. Wil jij op vrijdag 17 augustus gratis naar de Grolsch Veste? Kom dan naar Het Nije Huis voor kaarten. Kaarten kosten normaal 7,50 per stuk maar speciaal voor onze gasten, vrijwilligers en geïnteresseerden hebben we speciale vrijkaarten! Interesse? Mail naar info@denijestichting.nl en geef aan hoeveel kaarten je graag zou willen hebben.

Kijk ook op de site van Fc Twente voor meer informatie en hoe je voor een klein bedrag ook kunt mee eten en voor een iets groter bedrag zelfs all-in een skyboxplaats kunt kopen.