Jongeren en kanker, speciale week

Speciaal voor jongeren ( 18 tot 35 jaar) hebben wij een speciale week in september  georganiseerd  in...ITALIË !

Dankzij de gift van Voskampgroep en gastvrijheid van Tonnie en Peter Kramers kunnen wij van 25 september tm 30 september gebruik maken van Casa Ochetto in de Piemonte.

Ben jij tussen de 18 en 35 en heb je kanker ( gehad) en heb je behoefte om er even tussenuit te gaan met lotgenoten en handvatten te ontvangen om het leven weer te beleven? Partners van kankerpatiënten zijn ook welkom!

Geef je op via info@denijestichting.nl en we voorzien je van alle informatie.

Alvast meer lezen over casa Ochetto ?

Kanker is niet iets waar je op zit te wachten...het overkomt je en zet je hele leven op zijn kop. Opeens wordt je er mee geconfronteerd en je zult er mee moeten leren omgaan en dat is voor iedereen niet even makkelijk ,helemaal niet als je nog zo jong bent.  Naast alle angst, verdriet, onmacht en woede komen er ook veel vragen...vragen over de behandelwijze, hoe het best met alles om te gaan, hoe reageert de omgeving en nog veel meer. Later wellicht wil je graag terug in de maatschappij maar merk je weerstand bij het hervatten of vinden van een baan. Wij kunnen je helaas niet alles uit handen nemen maar we kunnen je wel handvatten aanreiken en je helpen bij enkele vragen. Tijdens de vakantie week is er naast deze hulp ook ruimte voor lotgenoten contact en ondernemen we speciale tochten in het prachtige Italië.  Wij verwachten een bijzondere week en deze week zal als try out gelden in de hoop deze jaarlijks te kunnen organiseren.

Er is een beperkt aantal plaatsen dus geef je snel op!