Laatste informatie bijwonen record

Op 8 juli hangen wij de slingers op:

ADRES:

De Grolsch Veste,

Colosseum 65,

7521 PP Enschede

Voor route en parkeren klik hier

Indien u niet (meer) bij het stadion kunt parkeren is er voldoende parkeergelegenheid bij de tegenovergelegen bioscoop en de daarachter gelegen IJsbaan Twente. Vanaf de ijsbaan is het ca. 8 minuten lopen naar het stadion.

Gasten die zich hebben aangemeld OM tussen 10.30 en 11.00 uur te komen kijken vanaf de tegenovergelegen tribune worden verzocht zich te melden bij de ingang van Vak P, dit is bij het hek links van de fanshop. Hier worden ook de mensen opgehaald die zich hebben opgegeven voor het bekijken van dichtbij tussen 11.00 uur en 12.00 uur.

Breng na afloop nog een bezoekje aan de kraam van De Nije Stichting op het evenementen terrein. Hier zijn delen van de recordlijn, vlaggenlijnen, sjaals en andere leuke items te koop.

N.B. betalen alleen mogelijk à contant, bij de stand kan men NIET pinnen. ( bij de bioscoop wel is ons verteld, check het vooraf even)

VAN 12.00 TOT 17.00 UUR (TIJDENS DE OPEN DAG) KUNT U DE VLAGGETJES VANAF VAK P BEKIJKEN. HIERVOOR HEEFT U GEEN BEVESTIGING NODIG, DIT GELDT VOOR ALLE BEZOEKERS AAN DE OPEN DAG VAN FC TWENTE.

TOEGANG VIA HET HEK NAAR VAK P.