Loop met je school het Bergje tegen Kanker

Op vrijdag 27 mei 2016 heeft de eerste editie van Bergje Tegen Kanker plaatsgevonden. Waar volwassenen de Alpe d’Huez en de Mont Ventoux trotseren, hebben zo’n 500 basisschool kinderen deze dag voor het eerst de Holterberg bedwongen. Een geweldige belevenis voor kinderen die te maken hebben (gehad) met kanker. Vanwege het enorme succes wordt op vrijdag 19 mei 2017 Bergje Tegen Kanker #2 georganiseerd.

Kom in beweging voor De Nije Stichting. Wij bewegen, wat beweegt jou?

Wij zijn bezig een mooi kinderproject op te zetten dat in De Nije Hoeve van start zal gaan. Een project voor kinderen die te maken hebben met kanker. Kinderen die zelf kanker hebben, of kinderen met een broertje, zusje, vader of moeder die kanker heeft. Een project onder begeleiding van professionals en vrijwilligers. Nu hebben wij daar helaas de ruimte nog niet voor, maar straks in De Hoeve willen wij een mooie plek hiervoor maken. Wat kun jij doen om ons daarbij te helpen?

Wij nodigen je graag uit om met je school het "Bergje tegen kanker" te lopen. Laat je sponsoren door je ouders, opa, oma of zet een leuke actie op touw. Je kunt auto's wassen, een flesseninzameling houden, een fancy fair organiseren, cupcakes bakken of een andere leuke actie opzetten.

Vind je dit een leuk idee? Neem dan snel contact met ons op via info@denijestichting.nl of 074-2772772. Wij komen graag naar jouw school om wat meer te vertellen.