Nije Huis of Nije Hoeve?

De geruchten gingen al langer, Tubantia had er al een stuk aan gewijd en iedereen vroeg zich af wat er van waar was en over welk pand het zou gaan. Gaat Het Nije Huis verhuizen?

Welnu:

In het huidige Nije Huis groeien we uit ons jasje, bleek in de afgelopen twee jaar. De ontmoetingsruimte werd steeds voller, Zingen voor je Leven moest al uitwijken naar De Dansende Os, we konden geen nieuwe activiteiten meer ontplooien omdat de ruimtes bezet waren enz. enz. Daarom moest de stichting op zoek naar een ander pand. Een pand dat goed te bereiken is met het openbare vervoer, met een eigen parkeerplek en voldoende ruimte in en om het huis.

Dat hebben wij nu gevonden op het Gezondheidspark, waar wij mogelijk onder de naam Nije Hoeve verder willen gaan. Maar eerst moet er nog een heleboel gebeuren.

Allereerst is het pand nog in optie, dus is e.e.a. nog niet definitief! Er moet nog een boel geregeld worden voor de verhuizing definitief in gang gezet kan worden. Daarnaast zal er nog veel verbouwd en opgeknapt moeten worden en wij hopen op zijn laatst voor de kerst het pand te kunnen betrekken. Uiteraard houden wij u graag op de hoogte.

Houd onze webiste in de gaten voor meer nieuws rond De Nije Hoeve.