Open Huis en Wereldkankerdag

Vandaag was er op de nieuwe, tijdelijke locatie van de Nije Stichting open huis.

Dankbaar en blij zijn wij dat zovelen ons wisten te vinden.

De dag begon in bijzijn van de Nije vrijwilligers met het officieuze startschot voor het hervatten van de actviteiten van De Nije Stichting op de vierde verdieping van de H. Hartstralaan 100 te Hengelo, op loopafstand van het ziekenhuis en met zicht op de beoogde Nije Hoeve.

Deze open dag stond tevens in het teken van #Wereldkankerdag 2018. Het thema dit jaar is "Kanker zet je leven op z'n kop, wat heb jij nodig". De open dag was vanuit dit oogpunt een mooie manier om te laten zien wat De Nije Stichting kan betekenen voor iedereen die geconfronteerd is (geweest) met kanker en hun naasten.

Zo konden gasten onder het genot van een kopje koffie en een heerlijk stukje door bakkerij Nollen meegebrachte taart, de nieuwe locatie bekijken en een indruk opdoen van hetgeen De Nije Stichting voor hen persoonlijk zou kunnen betekenen.

Yogadocente Wilma gaf een open yogales, gasten konden genieten van een handmassage door onze schoonheidsspecailiste, een voetmassage door stagiaire oncologisch voetbehandeling en eventueel iets leuks kopen in het Nije winkeltje.

Wij kijken dankbaar terug op een mooie dag!