Oproep!

Voor degene die mij nog niet kent, zal ik mij even voorstellen. Ik ben Paula Gaasendam en kom uit Enschede. Ik woon al 27 jaar samen met Frank en samen hebben wij 2 kinderen van bijna 15 en 11. Sinds 2018 ben ik afgestudeerd massagetherapeute, met een eigen praktijk aan huis. Ik mocht in 2017 mijn stage lopen in ’t Nije Huis. Ik vond dat zo leuk om te doen en was dan ook blij verrast dat ik een jaar later (na m’n 2e stage) als vrijwilliger de gasten van de Nije Stichting mocht masseren. Dat doe ik met enorm veel plezier en als de Hoeve straks helemaal klaar is, hoop ik jullie weer te mogen (aan)raken op mijn tafel.

Ik heb onlangs een training MSTR® (Mcloughlin Scar Tissue Release©®) gevolgd om op een hele zachte manier littekenweefsel te behandelen. Deze minimaal invasieve manier van behandelen, kan het litteken en het gebied onder de huid (fascia) zachter maken, waardoor klachten mogelijk minder worden. Om officieel gecertificeerd MSTR®behandelaar te worden, zal ik naast een theorie toets, ook een 5-tal geanonimiseerde casussen moeten inleveren. Hiervoor zoek ik mensen die op welke manier dan ook last hebben (emotioneel of fysiek) van hun littekens. Klachten als pijn, jeuk, trekspanning, tintelingen, gevoelloosheid bij het litteken of bijv. rug- of buikklachten bij een groot buiklitteken zijn maar een paar voorbeelden. Het formaat van het litteken is niet belangrijk. Afhankelijk van de grootte van het litteken duurt een behandeling ongeveer een kwartier tot max 3 kwartier. De eerste keer duurt het in verband met het intakegesprek ongeveer een uur. Ik moet minimaal 2 tot 3 sessies geven (afhankelijk van de grootte 1 x per week). Voor meer informatie neem dan contact op met mij via de Nije Stichting.

Paula Gaasendam