Ride for the Roses groot succes

Afgelopen zondag vond in Twente de Ride for the Roses plaats. Natuurlijk was ook Het Nije Huis hier aanwezig.

Vanaf hangar 11 op Vliegveld Twenthe vertrokken ruim 7000 fietsers voor een tocht van 100, 50 of 25 km. Allemaal om een vuist te maken tegen kanker en een zo groot mogelijk bedrag op te halen voor onderzoek naar kanker door Prof. Dr. Ruud Delwel en Het Nije Huis. Voor meer informatie over het onderzoek door Prof. Dr. Delwel klik hier.

Na een prachtige vertolking van The Rose door Karin Hertsenberg vertrokken de 100 km rijders in de stromende regen. Gelukkig klaarde het snel op en konden de toerfietsers droog vertrekken. Een prachtig gezicht, een lint van duizenden fietsers door Twente.

En wat zijn wij ontzettend trots om te mogen zeggen dat er ook een team van Nije Huis kanjers meefietste! Wat een toppers!

Bij terugkomst werden de fietsers ontvangen, door o.a. vrijwilligers van Het Nije Huis, met een roos en een speldje als aandenken.

Het was een prachtige dag in een mooie entourage en met een fantastische opbrengst. De eindopbrengst was maar liefst € 585.000,= voor onderzoek en € 7.500,= voor Het Nije Huis!

Een dag eerder al mocht Debby Nijenhuis een cheque van € 2000,= in ontvangst nemen van de Pre Ride Twente.

Heel hartelijk dank aan alle deelnemers, vrijwilligers, sponsoren en donateurs.

Voor foto's van deze dag kijk in het album op onze Facebookpagina