SamenLoop voor Hoop; loop je ook mee?

Wellicht heb je het al in de media vernomen. Op 6 en 7 september dit jaar vindt er weer een SamenLoop voor Hoop plaats in het FBK stadion te Hengelo. En uiteraard zijn wij daar bij!

SamenLoop Hengelo: 24 uur in het FBK stadion, saamhorigheid en een prachtig programma

SamenLoop voor Hoop is een evenement voor iedereen die iets tegen kanker wil doen. Gedurende een 24-uurs wandelestafette staan we samen met lotgenoten stil bij kanker én vieren we het leven. Tijdens de loop zijn er optredens, verschillende ceremonies en allerlei acties van deelnemers die op een bijzondere wijze geld inzamelen voor KWF en De Nije Stichting. De openheid en eensgezindheid maken van een SamenLoop een evenement dat niemand onberoerd laat. Met name de openingsceremonie en de kaarsenceremonie zijn momenten waar je beslist bij wilt zijn.

Meelopen en/of deelnemen aan het eregastenprogramma

Natuurlijk lopen wij mee met een Nije team. Loop je met ons mee?

Voor meer informatie over de SamenLoop voor Hoop Hengelo klik hier

Wil je je direct aanmelden klik hier.

Loop je met het Nije Team mee, klik dan op "ik heb al een team" en kies vervolgens voor team 2.

Heb je kanker (gehad) en wil je graag met ons eregasten programma meedoen, meld je dan ook aan via de link en klik op "survivor" (helaas is het (nog) niet mogelijk om beide opties tegelijk aan te klikken, dus voor nu dan nog even twee keer aanmelden).