Stagiaire Massage opleiding in Het Nije Huis

Paula Gaasendam volgt een 3 jarige opleiding tot Massagetherapeut bij Esoterra in Bilthoven.

Zij zit nu in het tweede jaar. Het eerste jaar was vooral gericht op het geven van ontspanningsmassages en het tweede is volledig gewijd aan het behandelen of verlichten van fysieke klachten.

Onderdeel van deze opleiding is een stage bij een inloophuis/stichting voor (chronisch) zieke mensen. Het doel is om klachtgericht (samen) te werken met onbekende cliënten.

Wil je ook door Paula gemasseerd worden?

Op 13 en 20 maart is zij van 10.00 uur tot 14.00 uur voor haar stage in Het Nije Huis.

De behandeling duurt ca. 45 minuten.

Aanmelden is verplicht en kan via info@denijestichting.nl of 074-2772772

Graag uw eigen handdoek (2 stuks) meenemen.

Paula stelt zich voor:

"Ik ben Paula, 47 jaar, moeder van 2 kinderen, echtgenote, DOT medewerker/medisch Secretaresse Urologie in het MST en….gediplomeerd masseur.

Het werken met mensen, en vooral mensen willen helpen, is al lang een wens van mij, daarom ben ik destijds in de zorg terecht gekomen. En toch miste ik iets. Het kwartje viel, nu ruim 2 jaar geleden, terwijl ik zelf een massage ontving. Ik kan me helaas niet meer zoveel herinneren van de massage zelf, maar aan het eind van die sessie had ik mijn zolderkamer al ingericht als praktijkruimte. Ik voelde in alles dat ik met masseren mijn passie had gevonden. Het is zo mooi om te zien en te voelen hoe iemand onder mijn handen ‘zachter’ wordt en zich kan overgeven aan de ontspanning."