Tijdelijk onderdak bij Carintreggeland

Dankbaar en blij zijn wij dat De Nije Stichting tijdelijk onderdak heeft gevonden bij Carintreggeland!

Carintreggeland komt De Nije Stichting te hulp: per 1 januari kunnen wij terecht op de vierde verdieping van het complex aan de H. Harstralaan 100, op het Gezondheidspark.

Carintreggeland omarmt de visie van De Nije Stichting. "Ik ben blij dat wij de Nije Stichting kunnen helpen. Zij bieden mensen met kanker meer kwaliteit van leven. Ze ondersteunen en begeleiden. Dat is waardevol. Hun ambitie past bij ons. Ook wij, Carintreggeland, ondersteunen cliënten in het hebben van een waardevol leven en willen er voor hen zijn als ze ons nodig hebben.", alsdus Jeroen Kleinjan, Raad van Bestuur Carintreggeland.

Hoe bijzonder is het dat zovelen ons zo goed gezind zijn en meedenken. Wij zijn iedereen die ons geholpen heeft (en nog steeds helpt) bijzonder dankbaar!!