Voor onze opening: IKEA

Nog even en we kunnen aan het inrichten.

Ook heel veel spullen worden aangeboden, en hoe lief en attent ook, er is een mooie plan gemaakt en daar passen niet alle meubels en schilderijen enz die we aangeboden krijgen in. We mogen zelf spullen uitzoeken bij de kringloop, we hebben 2 meubel giganten die wel willen meedenken en er zijn maar weinig muren waar iets kan hangen en we willen graag onze schilderijen van het Nije huis weer een plekje geven.

“Maar wat hebben jullie dan nog nodig? Wat kunnen we geven voor de opening?” Horen we steeds vaker. Laten we voorop stellen dat je niks hoeft mee te nemen. Je bent meer dan welkom en we zijn er voor jou en niet andersom!

Om te voorkomen dat we straks overspoeld worden door bloemen en planten door mensen die gewoon echt heel graag iets willen doen…. We hebben wel een klein wensje…. Ikea kado bonnen!

We hebben nog flink wat spulletjes aan te schaffen voor de keuken. Voor de yoga ruimtes zouden we graag een wand voorzien van kallax kasten, we hebben leuke gasten doekjes gezien. We hebben prachtige opbergers gevonden, rails voor gordijnen, gordijnen, glazen , foto lijsten, kantoor spullen, tafeltjes en accessoires ….Loopt al met al toch aardig in de papieren.

Dus wil je ons graag steunen maar vind je het niet leuk om geld over te maken ? Wil je graag een bijdrage doen aan de inrichting? Dan zouden we heel erg blij zijn met een Ikea kaart! Je kan zelf het bedrag bepalen als je ze in een winkel koopt (kan bij AH, Bruna, Primera , Etos en Kruidvat) en on-line kopen kan ook dan kun je ze zelfs mailen, dan is het bedrag echter vanaf 20,-.

Om de kaart te mailen; sponsoring@denijestichting.nl

Wil je de kaart liever per post sturen;

De Nije Stichting

Bruinsweg 32