Wat doet yoga bij kanker voor/met jou?

Yoga bij kanker is voor (ex)kankerpatiënten die behoefte hebben aan:

- bewegen binnen de mogelijkheden van het lichaam en het (leren) respecteren van grenzen

- bewust worden en dan loslaten van overbodige spanningen in het lichaam

- rustiger worden in het hoofd

- samen (maximaal 6 personen) wekelijks oefenen

Voor veel mensen met kanker werkt yoga positief. Daarom is bij De Nije Stichting yoga bij kanker ook een graag bezochte activiteit. Er komt weer een extra groep bij op de vrijdag.

Een paar reacties op de yogalessen:

Sonja: "het belangrijkste wat ik uit de yoga haal is lichaamsbewustzijn. En dat je binnen je mogelijkheden met je lijf bezig bent op een zo ontspannen mogelijke manier.

De docente ziet altijd precies waar in je lijf je spanning vasthoudt en leert je om dat los te laten. Het draait nooit om de houdingen alleen, maar vooral dat je de houdingen uitvoert op de manier die het beste bij jou past."

Ans: "Voor mijn lichamelijk en geestelijk welzijn is yoga een wekelijks oplaadpunt waar ik met veel plezier gebruik van maak!!"

Loes: "Yoga betekent voor mij: Rust, stabiliteit en vertrouwen in mijn lichaam."

Meer weten over de yogalessen?

Klik dan hier voor de lessen op donderdag

en hier voor de lessen op vrijdag

Lijkt het jou ook fijn? Kom gerust eens voor een proefles! Neem hiervoor contact met ons op via info@denijestichting.nl of bel 074-2772772