Wij gaan weer open op wereldkankerdag 4 februari!

Na een maand gesloten te zijn geweest zijn wij blij weer van start te gaan.

En wel met een Open Huis op maandag 4 februari, Wereldkankerdag.

Kanker zet je wereld op zijn kop. Kijk wat jij kunt doen?

Voor veel mensen die kanker hebben gehad, wordt het leven nooit meer zoals het was. Zij worden onder meer belemmerd door vermoeidheid, angst voor terugkeer van de ziekte, verminderde concentratie of relationele problemen. Deze Wereldkankerdag staat in het teken van deze 'late gevolgen'.

Open Huis bij De Nije Stichting

Van 10.00 uur tot 16.00 uur ontvangen wij u graag met een kopje koffie of thee en laten u zien wat wij in huis hebben. "Kijk wat jij kunt doen!"

Om 11.00 uur is er een open les Zhineng Qigong, kom, doe mee en ervaar wat Zhineng voor u kan doen!

“Wat heb jij nodig?” Wellicht kan de stichting u daar bij helpen. Met onder meer yoga bij kanker, massage, lotgenotencontact, coachgesprekken, mantelzorgondersteuning, voorlichting en informatie.

Nieuwe gasten krijgen in de week na Wereldkankerdag de gelegenheid om één maal gratis deel te nemen aan onze activiteiten voor (ex)kankerpatiënten én hun naasten.