Wij zijn op zoek naar yogadocenten

WIL JIJ JOUW YOGA SKILLS INZETTEN VOOR EEN ANDER? WORD YOGA DOCENT BIJ DE NIJE STICHTING

De Nije Stichting is op zoek naar nieuwe yogadocenten voor haar yoga groepen in het inloophuis in Hengelo. Wil jij graag iets doen voor mensen getroffen door kanker, meld je dan aan.

Wat betekent het om vrijwilliger te zijn bij De Nije?
Onze gastvrouwen en -heren begeleiden onze gasten in hun proces met kanker. Door met ze te praten, maar vooral te luisteren. Door te begrijpen waar hun behoefte ligt. Door ze kennis te laten maken met diverse activiteiten, waaronder yoga bij kanker.

Wie zoeken wij?

Bij De Nije Stichting is Yoga bij kanker een geliefde activiteit. Graag willen wij een poule opzetten met meerdere yoga docenten, om onze gasten in aanraking te laten komen met diverse vormen van yoga. Uiteraard ben jij gediplomeerd yogadocent. Het is een absolute pré als je de aantekening Yoga bij kanker hebt, maar dit is niet noodzakelijk.

Er zijn voor een ander, maar ook voor jezelf!
Het werk als vrijwilliger is mooi, leerzaam, uitdagend, wel vrijwillig maar niet vrijblijvend (zoals bij iedere baan), bijzonder en ook leuk. Je bent er voor een ander, maar óók voor jezelf. Als vrijwilliger ben je van onschatbare waarde voor De Nije, maar we streven ernaar je ook iets terug te geven. We bieden je vrijwilligerswerk in een informele, warme en collegiale sfeer, en mogelijkheden om je verder te ontwikkelen via intervisie, verdiepende trainingen en teambuilding dagen.

Heb jij interesse om yoga docent bij De Nije te worden, dan kun je je aanmelden via info@denijestichting.nl of 074-2772772.

Over De Nije Stichting
De Nije Stichting zet zich al 12,5 jaar in voor begeleiding en ondersteuning aan iedereen die geconfronteerd is met kanker, hun naasten of nabestaanden.

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de Nije Hoeve, een plek waar volwassenen en kinderen uit de hele regio onvoorwaardelijk welkom zijn. Ze kunnen bij het inloophuis terecht om weer in hun kracht te staan. Door informatie, lotgenotencontact, therapeutische begeleiding, creatieve en lichaamsgerichte workshops en uiteraard voor een luisterend oor. De Nije Stichting is 100% afhankelijk van giften, donaties en subsidies en heeft geen winstoogmerk.

Voor meer informatie zie www.denijestichting.nl