Wordt vriend(in) van de Nije Stichting

De Nije stichting kan niet zonder vrienden!

We hebben een geweldige actie...als je nu vriend(in) wordt voor minimaal € 25,- per jaar en voor minimaal 5 jaar (dat laatste is vooral omdat het dan belastingtechnisch heel vriendelijke is), dan ontvang je van ons een mooie strippenkaart van € 25,- die besteed kan worden in ons huis aan activiteiten.

Als je een lotgenoot bent mag je de kaart zelf gebruiken en je mag de kaart ook weg geven aan een lotgenoot die je kent. Weet je niemand? Doneer dan de kaart aan ons en wij zorgen dat deze terecht komt bij iemand die het heel goed gebruiken kan.

Dagelijks ontvangen wij mensen met kanker en hun naasten en we zijn druk bezig met de realisatie van de Nije Hoeve waar we nóg meer mensen kunnen helpen, nóg meer projecten kunnen starten en nóg meer disciplines kunnen toevoegen aan ons centrum. Alle gemak onder 1 dak en anders echt op loopafstand. Hoe prachtig is dat? Wil jij ons helpen zodat we anderen kunnen helpen? Word vandaag nog vriend!

Klik hier om vriend(in) te worden.