fakkeltocht!

18 december rond 19.00 unieke fakkeltocht!

Op zaterdag 18 & zondag 19 december 2010 organiseren, stichting Twente Hart Safe, de Nije stichting en stichting Werk en  Zorg, een Kerstfair in het Prins Bernhard Plantsoen.

Een belangrijk onderdeel van deze fair is de eerste Hengelose fakkeloptocht die op zaterdag 18 december rond 19.00 uur start en tegen 20.00 uur zal eindigen in het Prins Bernhard Plantsoen. We willen hiervoor een breed scala aan maatschappelijke organisaties, bedrijven maar ook scholen, verenigingen en stichtingen betrekken. De wandelroute is uitgezet in de binnenstad van Hengelo.

Vrede, Vrijheid en Verbondenheid.!

Wil je ons steunen! Koop een fakkel en loop met ons mee!

De opbrengst wordt 50-50 verdeeld tussen de Twente Hart Safe en De Nije Stichting.

Fakkels zijn via hun site te koop en via speciale verkooppunten! Meer informatie kun je daar ook vinden!

Ook in ons huis zijn ze te koop!

ze kosten maar €2,50 per stuk

wil je ons helpen met de verkoop? Laat het ons weten via info@denijestichting.nl

na 5 december vertellen we meer over de kerstfair, maar we wachten keurig tot de Goedheiligman weer naar Spanje is ;-)