loterij samen met KWF met grote prijzen!

Het is zover...KWF heeft 5 ipso huizen uitgekozen om samen een loterij mee te doen als pilot! Dit keer heeft KWF daarom ook prachtige prijzen geregeld waaronder vooral heel veel nachtjes weg op bijzondere locaties, en wie is daar nou niet aan toe?

We hebben zelf echter nu ook echt geweldige prijzen ...wat dacht je van een midweek in de Camperbus?? Een workshop bij Vrolijk schilderij waar je jouw eigen schilderij gaat maken?

En ook Bakkerij Nollen heeft een zalig smikkelpakket toegevoegd en we hebben een heerlijk spa pakket van Liesellotte van Oriflame! En ook verkoelende ijsjes van Van der Poel ijs en nog heel veel meer!!

Als je loten koopt doe je automatsich mee met de landelijke prijzen van KWF, de lokale prijzen echter zijn alleen te winnen door iedereen die via onze Nije stichting loten koopt.

Op die prijzen maak je dus extra kans!!

De andere inloophuizen hebben eigen locale prijzen waar wij dan op onze beurt geen kans op maken. Elk inloophuis krijgt 80% van de opbrengst dat voor hun eigen inloophuis verkocht is en zoals jullie weten kunnen we dat heel goed gebruiken!

Deel dus vooral onze poster en QR code en als je ergens een plekje weet waar je mag staan om loten te verkopen of als je een plakje weet waar een poster mag hangen....we horen het graag!

19 juli start de loterij en 17 juli is de trekking.

help je mee?