Wij bestaan dit jaar 10 jaar en hangen graag de slingers op!

UPDATE d.d. 1 maart 2018

Helaas hebben wij door omstandigheden het ophangen van de vlaggetjeslijn moeten uitstellen tot nader orde. Klik hier voor het persbericht.

Wereldrecord

We gaan de uitdaging aan! Dit jaar bestaat de Nije stichting 10 jaar en dat willen we op een ludieke wijze vieren! Het record op gebreide vlaggen staat op 7.000 meter en we hebben de aanvraag ingediend voor gehaakte vlaggen. Als ze dat als gelijk stellen moeten we over de 7.000 heen en anders is ons record hoe dan ook een wereld record. Toch houden we van een uitdaging dus we gaan voor.... 10.000 meter en minimaal 40.000 vlaggen!! De langste gehaakte vlaggetjes slinger van de wereld gaan wij zeker ophangen!

Jij kan ons helpen! Hoe?

Door te helpen naaien, we hebben al genoeg vlaggetjes, maar deze moeten nog wel voor een groot deel aan elkaar genaaid worden. Daarnaast kun je ook doneren voor deze mooie actie zodat wij de hoeve kunnen realiseren. Ook kun je via voorinschrijving een stuk slinger bestellen die je ontvangt nadat het record is afgerond! Voor donatie klik hier

Waarom doen we dit naast dat het leuk is om ons jubileum op ludieke wijze te vieren?

Na diagnose kanker zakt de grond onder je voeten vandaan en het leven weer oppakken is vaak nog niet zo makkelijk. Niet voor de persoon zelf en ook niet voor de naasten want kanker heb je niet alleen , kanker heb je samen. Het vergt kracht en moed om vanuit overleven het leven weer te be-leven en wij van de Nije Stichting willen je daar graag bij helpen. We zijn druk bezig met de Nije Hoeve; centrum voor (na) zorg en ondersteuning bij kanker.
We hopen deze hoeve in ons jubileum jaar te openen en jij kunt daarbij helpen.

Als bedrijf kun je Noaber worden

Noabers verbinden zich voor 5 jaar aan de Nije Stichting om de continuiteit te waarborgen waardoor de stichting meer middelen heeft om mensen diet met kanker geconfronteerd zijn (geweest) en hun naasten te ondersteunen en begeleiden. Noaber ontvangen een deel van de slinger als dank en worden uitgenodigd voor de opening van de Nije hoeve en we informeren hen graag over de andere mogelijkheden.

Wat kun jij nog meer doen?

Je kunt je laten sponsoren bij beweegevenementen , je kunt zelf een evenement opzetten, je kunt meedoen met de twee auto-tourtochten waarvan we het goede doel zijn, je kunt doneren en je kunt nu ook voor ons haken. Je kunt een speciale actie pagina opzetten om aandacht en geld te genereren. Wat we vooral heel bijzonder vinden is dat onze gasten in het Nije huis zo veel plezier beleven aan samen iets creëeren en het idee dat je meewerkt aan een project waardoor (ex) kankerpatiënten en hun naasten meer kwaliteit van leven kunnen ervaren is toch fantastisch?

Doe je mee?