Tussenstand donaties € 2.080,83

Draag een steentje bij en bouw mee aan de hoeve!

Om de Nije hoeve om te bouwen tot een warm huis, met elk gemak onder 1 dak, is veel geld nodig. Jij kunt letterlijk een steentje bijdragen!!! Wat kost een steen? .....

Deelnemers:
Iedereen die een steentje wil bijdragen aan kwaliteit van leven bij kanker.

Tussenstand donaties € 0

12,5 jaar! Slingerlijn 12,50 inclusief verzendkosten

Een prachtige slinger uit het wereld record .
Als je wilt sturen we jouw slinger uit jouw naam ook naar een ander.

Tussenstand donaties € 14.700,55

Nije Slingers Actie

Wij van de Nije stichting zetten ons in voor meer kwaliteit van leven voor mensen die met kanker geconfronteerd zijn (geweest).

Er wordt hard gewerkt aan de komst van de Nije Hoeve en daar is veel geld voor nodig. Wij zijn een initiatief gestart om samen tegen kanker de slingers op te hangen op onze 10 jarige verjaardag: Het haken van de langste gehaakte vlaggetjes slinger van de wereld.
We gaan voor het wereld record!!

Jij kunt een deel van de slinger kopen en hebt daarmee een uniek stuk uit de langste slinger van de wereld! Als bedrijf kun je ook Noaber worden en dan kom je als sponsor op elk certificaat dat uitgegeven wordt bij elke slinger. En word je vermeld op onze site en op social media als sponsor.

Debby Nijenhuis

Tussenstand donaties € 2.881,40

Design-By-Liz, Tanja Lammers zet zich in voor de Nije Hoeve

Nije Stola-la’s
Om het werk van de Nije Stichting uit Hengelo te ondersteunen maak ik een aantal omslagdoeken van katoenen vlaggetjes die werden ingeleverd voor de wereldrecordpoging. Ik noem ze "Nije Stola-la's".
Alle vlaggetjes zijn met liefde en af en toe met een traan gehaakt, dus het is belangrijk dat er niets verloren gaat.
Ik maak 100% katoenen stola’s, aan elkaar gezet en met een rand van (soms verschillende kleuren) katoen. Je mag natuurlijk je voorkeur aangeven; momenteel heb ik vrolijk gekleurde vlaggetjes liggen maar er is nog genoeg dus "op kleur of stijl bestellen" kan ook, dat kunnen we regelen. Ook mag je zelf naar Haaksbergen komen om je stola samen te stellen. Je zult zien hoe leuk dat is, en dan wordt hij helemaal zoals jij graag wilt. Ik maak er graag een afspraak voor.
De prijs wordt als volgt:
(Minimaal) € 20,00 euro – donatie aan de Nije Stichting
+ verzendkosten die gemiddeld binnen NL € 6,95 zullen bedragen, buitenland op aanvraag. De verzendkosten zou je dan over kunnen maken naar mij, zodat ik dit zo lang mogelijk kan blijven doen.
Staat er een leuke stola tussen die je graag zou willen aanschaffen - waarmee je dus rechtstreeks doneert aan de Stichting - zet dat dan in je reactie op Facebook of stuur me een PB of e-mail.
Op den duur zullen de Nije Stola-la’s ook bij de stichting te koop zijn maar voor de logistiek op korte termijn hebben we deze manier afgesproken, totdat de Nije Hoeve een feit is en het team er ruimte en tijd voor heeft.
Dank voor je donatie!
Voor vragen: mailen naar temlammers@yahoo.com
Bellen kan met: 06-28513090.
************************************************************************************************
Nije PanneLappe

Wat te doen met de vlaggetjes in de 'buitencategorie', de katoenen XXL zullen we maar zeggen?
Gewoon gebruiken!
Ze passen niet altijd in de shawl of stola, maar je kunt er nog steeds erg leuke items van maken.
Dus maak ik: Nije PanneLappe . Ze bestaan uit twee vlaggetjes, aan elkaar gezet en voorzien van een kek randje en een ophang-lus, en zijn allemaal uniek – geen twee zijn hetzelfde.

Prijs per stuk is (minimaal) € 5,00 - donatie aan de Nije Stichting.
Omdat ze in een enveloppe passen kost het verzenden ook niet erg veel, ca. € 1,50 per stuk, 2 stuks kost ongeveer € 3,35 (buitenland op aanvraag). De verzendkosten zou je dan over kunnen maken naar mij zodat ik dit zo lang mogelijk kan blijven doen. Betalingen graag o.v.v. het nummer.

Er zijn aardig wat grote vlaggetjes die op deze manier een leuke plek in huis krijgen. Leuk toch, om met een vlaggetje uit de wereldrecordpoging je hete pannen op tafel te zetten? Of om ze gewoon in je keuken te hangen? Donaties gaan weer voor 100% naar de Nije Stichting. Alle kleine beetjes helpen.

Heb je een voorkeur voor kleur? Laat maar even weten.
De Nije PanneLappe kunnen prima gewassen worden in de wasmachine. Houd er wel rekening mee dat nieuwe katoen altijd wat verf afgeeft en was daarom de eerste keren een kleurenvangdoekje mee om teleurstellingen te voorkomen. Dank voor je donatie!

Nije Dasse, ruim 80 stuks, konden via deze actiepagina worden aangeschaft. Donaties gaan voor 100% naar de Nije Stichting.
Op zaterdag 21 oktober 2017 werd in Haaksbergen een HAAKstafette georganiseerd in Kulturhus De Kappen.
Er was livemuziek, een Haak-café, Naai-café, er waren workshops, een boekenkraam, infostands, een coffee-corner waar je pakken koffie kon kopen om die vervolgens te doneren, een pannenkoekenactie voor de basisschooljeugd en natuurlijk was de stichting zelf aanwezig om gehaakte items ter verkoop aan te bieden. Er werden lekker veel vlaggetjes ingeleverd en er door de dames in de Kunstzaal een flink aantal meters aan band gezet. Er was een gezellig grote opkomst.
Allemaal dank voor jullie interesse, steun, VLAGGETJES en vriendschap!

Tot slot: als je nog restjes katoenen garen overhebt waar je vanaf wilt – ik houd me aanbevolen! Per stola gaan er 2-3 bolletjes garen in, soms 4.

Tanja Lammers / Design-By-Liz

Tussenstand donaties € 486

Actie Boek 'Ik ben er nog'

Van elk verkocht boek zal ik via deze pagina € 5,00 overmaken naar 'de Nije Stichting'

Kosten van het boek € 20,00 (excl. verzendkosten).

Boek bestellen? Dat kan alléén door een mail te sturen naar: ellenwissink@tele2.nl

Ellen Wissink