Tussenstand donaties € 0

Nije Slingers Actie

Wij van de Nije stichting zetten ons in voor meer kwaliteit van leven voor mensen die met kanker geconfronteerd zijn (geweest).

Er wordt hard gewerkt aan de komst van de Nije Hoeve en daar is veel geld voor nodig. Wij zijn een initiatief gestart om samen tegen kanker de slingers op te hangen op onze 10 jarige verjaardag: Het haken van de langste gehaakte vlaggetjes slinger van de wereld.
We gaan voor het wereld record!!

Jij kunt een deel van de slinger kopen en hebt daarmee een uniek stuk uit de langste slinger van de wereld! Als bedrijf kun je ook Noaber worden en dan kom je als sponsor op elk certificaat dat uitgegeven wordt bij elke slinger. En word je vermeld op onze site en op social media als sponsor.

Ook kun je tasjes bij ons bestellen en tassenhangers.

Een Bianca Leusink tasje is voor 5,00 te koop (ex. verzendkosten) en de tassenhanger/sleutelhanger kost 2,50 ( ex. verzendkosten)
Kaart van het kunstwerk van Bianca Leusink 2,- ( excl. verzendkosten)

Deelnemers:
Debby Nijenhuis

Tussenstand donaties € 0

Actie Boek 'Ik ben er nog'

Van elk verkocht boek zal ik via deze pagina € 5,00 overmaken naar 'de Nije Stichting'

Kosten van het boek € 20,00 (excl. verzendkosten).

LET OP: HET BOEK HIER NIET BETALEN MAAR EEN BERICHT STUREN NAAR:  ellenwissink@tele2.nl o.v.v. 'Het Nije Huis'.
Je ontvangt dan van mij meer informatie over hoe je het boek in jouw bezit krijgt ÉN  over de betaling.

Deelnemers:
Ellen Wissink

Wij bestaan volgend jaar 10 jaar en hangen graag de slingers op!

We gaan de uitdaging aan! Volgend jaar bestaat de Nije stichting 10 jaar en dat willen we op een ludieke wijze vieren!
Het record op gebreide vlaggen staat op 7.000 en we hebben de aanvraag ingediend voor gehaakte vlaggen. Als ze dat als gelijk stellen moeten we over de 7.000 heen en anders is ons record hoe dan ook een wereld record. Toch houden we van een uitdaging dus we gaan voor.... 10.000!!

Jij kan ons helpen! Hoe? Door mensen op te roepen om mee te doen, door zelf mee te haken, door haal challenges te organiseren, "haak"-Tea's , wol cafés enz enz. Daarnaast kun je ook wol doneren, geld voor wol, haaknaalden en lint. Ook kun je via voorinschrijving een stuk slinger bestellen die je na 13 maart 2018 ontvangt nadat het record is afgerond op onze 10e verjaardag!

Waarom doen we dit naast dat het leuk is om ons jubileum op ludieke wijze te vieren?

Na diagnose kanker zakt de grond onder je voeten vandaan en het leven weer oppakken is vaak nog niet zo makkelijk. Niet voor de persoon zelf en ook niet voor de naasten want kanker heb je niet alleen , kanker heb je samen. Het vergt kracht en moed om vanuit overleven het leven weer te be-leven en wij van de Nije Stichting willen je daar graag bij helpen. We zijn druk bezig met de Nije Hoeve; centrum voor (na) zorg en ondersteuning bij kanker.
We hopen deze hoeve in ons jubileum jaar te openen en jij kunt daarbij helpen.

Als bedrijf kun je Noaber worden ( je ontvangt als dank een deel van de slinger)
Je kunt je laten sponsoren bij beweegevenementen , je kunt zelf een evenement opzetten, je kunt meedoen met de twee auto-tourtochten waarvan we het goede doel zijn, je kunt doneren en je kunt nu ook voor ons haken.

Wat we vooral heel bijzonder vinden is dat onze gasten in het Nije huis zo veel plezier beleven aan samen iets creëeren en het idee dat je meewerkt aan een project waardoor (ex) kankerpatiënten en hun naasten meer kwaliteit van leven kunnen ervaren is toch fantastisch?

Doe je mee?

Tel niet de dagen maar laat de dagen tellen!

Klik hier voor meer info!

Volg ons via fb https://www.facebook.com/NijeSlingers/